Skip to main content

In de oude OnsBrabantNet omgeving hadden we 5 mailboxen voor de verschillende personen in het huishouden. Na de migratie in 2018 is alles op 1 grote hoop gegooid in 1 mailbox.

Nu heb ik net een mailbox aangemaakt en wil een alias verplaatsen naar die mailbox.

Na het verwijderen van de alias is deze niet te koppelen aan de nieuwe mailbox.

Na lezen op forum blijkt hier een 3 maanden quarantaine op te zitten.

Het verzoek is om aan de mailbox ****  alias ***** vrij te geven en toe te voegen.

De alias ****** voor(nog niet verwijderd) graag verplaatsen maar de mailbox ******** zodat broer en zus beide hun eigen mailbox hebben met hun oude onsbrabantnet alias.

 

Met vriendelijke groet,

Alexander Spaargaren namens de Familie Vink.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@GGVink

Maak genoeg nieuwe mailboxen aan (kan alleen nog maar met …..@kpnmail.nl). Vul jouw profiel volledig in. Vermeld vervolgens bij “Opmerkingen” welk(e) emailadres(sen) naar welke (nieuwe) mailbox(en) verplaatst moet worden. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator die voor jou deze verplaatsingen kan uitvoeren.


Hoi @GGVink. Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist de reservering op jouw …….@onsbrabantnet.nl verwijderd? Ik heb helaas niet de mogelijkheid om deze e-mailaliassen voor je aan te maken. Laat je mij weten of je hiermee geholpen bent?


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om deze alias opnieuw aan te maken.