Skip to main content
heb in de mailbox en bij webmail ook verwijderde berichten verwijderd dus helemaal leeg gemaakt
heb in de mailbox en bij webmail ook verwijderde berichten verwijderd dus helemaal leeg gemaakt

Hallo @Richard1982 ,

die e-mails ben je dan inderdaad echt kwijt, jammer, maar helaas.

Zelf gebruik ik een e-mailprogramma met beide varianten, POP en IMAP,

verstandig kan zijn op 1 computer een POP-account aan te houden waarbij aangevinkt staat dat e-mails op de server moeten blijven staan, zo kun je dan via andere apparaten je e-mail alsnog uitlezen en op je eigen computer staan de e-mails via POP ook keurig opgeslagen.

Verder kun je bij de instellingen van je computer nog uitvinken, dat als je e-mails verwijdert uit de 'verwijder-map' dat deze ook op de e-mailserver verwijderd worden.

De e-mail-server kan dan wel wat vol raken maar kun je periodiek handmatig opschonen, dat is voor particulier gebruik goed te behappen lijkt me, of je moet honderden e-mails per dag binnen krijgen dan kun je het beter anders aanpakken.
Hoi Richard. Zodra de e-mails verwijderd zijn uit het e-mailprogramma, en ook van de server/webmail, dan zijn ze inderdaad helaas weg... Jan-D geeft wel een aantal handige tips om dit in de toekomst te voorkomen, ik hoop dat je daar wat aan hebt!
We hebben niets meer van je gehoord Richard dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!