Skip to main content
Beantwoord

Verwijderde mails staan niet in prullenbak

• 22 september 2020
  • 6 reacties
  • 1921 keer bekeken

Langerijt1967
Nieuwkomer

Ik heb mails gedelete en verwacht ze dan in mijn prullenbak te vinden maar dat is niet het geval. Vervolgens de archiefbox gezocht maar die kan ik ook niet vinden. Waar zijn mijn gedelete mails te vinden? Hoop dat iemand mij kan helpen want heb ze dringend nodig!

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Langerijt1967 , dan heb je bij onderstaande tekst bij de instellingen in webmail waarschijnlijk een vinkje staan.

Verwijderde e-mailberichten permanent wissen

Op het moment dat je mail naar de prullenbak verplaatst, wordt de prullenbak meteen geleegd.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 22 september 2020

Welk programma gebruikt u? Of gebruikt u webmail?

Langerijt1967
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 september 2020

Ik gebruik webmail

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 22 september 2020

Hallo @Langerijt1967 , dan heb je bij onderstaande tekst bij de instellingen in webmail waarschijnlijk een vinkje staan.

Op het moment dat je mail naar de prullenbak verplaatst, wordt de prullenbak meteen geleegd.

PeterG
Superuser
  • 64304 reacties
  • 22 september 2020

JanD schreef: dan heb je bij onderstaande tekst bij de instellingen in webmail waarschijnlijk een vinkje staan.

Je zult dan bij wissen ook deze vraag hebben gekregen: Weet u zeker dat u deze e-mail permanent wilt verwijderen?

Als je dat bevestigd hebt zijn ze niet meer aanwezig.

Langerijt1967
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 september 2020

Dank je wel voor de reactie. Ik ga het meteen wijzigen 👍

• 0 reacties
  • 22 september 2020
Langerijt1967 schreef:

Dank je wel voor de reactie. Ik ga het meteen wijzigen 👍

Hallo @Langerijt1967 , graag gedaan.:relaxed: