Skip to main content
Beantwoord

Verwijderde map in KPN Webmail terughalen, hoe doe ik dat?

• September 1, 2025
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Adriaan Kentie
Nieuwkomer

Hallo, ik heb een map verwijderd in mijn KPN webmail. Alleen dit had nooit mogen gebeuren. Nu kan ik deze map nergens meer vinden. Hoe kan ik deze map weer terugkrijgen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Adriaan Kentie. Welkom op de community! Wat vervelend dat je map verdwenen is. Helaas kunnen we niet direct je e-mails of mappen herstellen. Heb je al gekeken in de prullenbak van je KPN Webmail? Soms kan een verwijderde map daar nog teruggezet worden. Als de map daar niet meer staat is het helaas niet mogelijk om de verwijderde map terug te halen. 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Als de map niet meer in de prullenbak zit zijn ze definitief weg .

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Misschien helpt mocht je het hebben verwijderd op pc syssteemherstel uitvoeren naar mocht het erop staan de datum voor je het hebt verwijdert.  

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Misschien helpt mocht je het hebben verwijderd op pc syssteemherstel uitvoeren naar mocht het erop staan de datum voor je het hebt verwijdert.  

Dat werkt wel voor programma's op je pc, maar niet voor webmail. Dat werkt immers via internet. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 3, 2025

Hoi ​@Adriaan Kentie. Welkom op de community! Wat vervelend dat je map verdwenen is. Helaas kunnen we niet direct je e-mails of mappen herstellen. Heb je al gekeken in de prullenbak van je KPN Webmail? Soms kan een verwijderde map daar nog teruggezet worden. Als de map daar niet meer staat is het helaas niet mogelijk om de verwijderde map terug te halen.