Skip to main content

Goedenavond, 

Ik heb de berichten omtrent verwijderen van enkele Aliassen Planet e-mail  account gelezen en daar in wordt verwezen naar knopje instellingen : instellingen zijn niet te vinden als button onder mijn KPN, ik vind de aliassen wel maar kan alleen wachtwoord wijzigen. Moet ook zeggen dat al geruime tijd niet echt bijster ben over de helderheid van de KPN ID site en de informatie die je daar op kan vinden .. 
 

Ik zou dus graag enkele aliassen willen verwijderen ook onder meer om de bergen met spam te voorkomen want de spam filter .. geen idee waar die naar kijkt maar ik denk naar spoken want zo goed als alles komt gewoon binnen als SPAM 

tips zijn zeer welkom, vast hartelijk dank! 
met vriendelijke groet

Bart   

Hallo @Bartvell , 

Het verwijderen van een alias is wel mogelijk via Mijn KPN. 
 

De aliassen zijn via MijnKPN -> E-mail -> Geavanceerd op inactief te zetten. Ze blijven hierna nog 3 maanden gereserveerd en kunnen op dat moment niet omgezet worden in een mailbox. 


Beste Noordzee, 
Bedankt voor de reactie echter het blijft raadselachtig. De button geavanceerd is nergens te vinden in het menu MIJN KPN e-mail. Daarnaast begrijp ik niet zo goed waarom er al heel snel verwezen wordt naar KPN ID ook een site welke echt niet duidelijk is. Maar goed uiteindelijk via google en in typen van MijnKPN -> E-mail -> Geavanceerd en aanloggen KPN direct de juiste “geavanceerde” oplossing gevonden die ik daarna door weer opnieuw aanloggen heb proberen terug te vinden zonder resultaat. Ik heb enkele aliassen kunnen verwijderen dus actie is geslaagd. Blijf het Jammer vinden dat we website niet erg handig is. Je blijft aanloggen als je ergens op klikt en weer naar een andere KPN site verwezen wordt ervaar dat niet als gebruikers vriendelijk. 

Bedankt voor de hulp. Voor nu is vraag beantwoord.

m vr groet

bart 


Graag gedaan Bart :thumbsup_tone3: , fijn dat je de “geavanceerde” oplossing gevonden hebt in Mijn KPN. 

 


@Bartvell Allereerst welkom op ons KPN Forum! Goed dat je hier je vraagt stelt en zie dat Noordzee je al heeft voorzien van het juiste antwoord. Goed om te horen! Ik kan me voorstellen dat het irritant is als je steeds opnieuw moet inloggen. Gek dat je niet gewoon ingelogd blijft. :thinking: Afijn, het is voor nu opgelost. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan ben je hier van harte welkom.


Reageer