Skip to main content

Op 12-8-2022 is mijn echtgenote Annemarie Broers overleden. KPN ID is al geruime tijd opgezegd. Alleen blijft het email adres ****  van haar bestaan. Ik heb hier al eens over gebeld en mij werd beloofd dat het email adres alsnog verwijderd zou worden, echter het is nog steeds niet verwijderd. Ik wil graag dat dit adres wordt verwijderd. Komt namelijk veel spam op dit adres binnen. 

Ik hoor graag van u. 

Geert 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo ​@De Maan Laluna ,

Je kunt zelf ook dat e-mailadres verwijderen uit jouw account. Of desnoods het hele account verwijderen als er verder geen ander e-mailadres in staat. 

Bron: https://www.kpn.com/service/ugs/e-mail-aanmaken-of-opheffen

E-mailadres toevoegen of verwijderen

Een e-mailadres is gekoppeld aan een e-mailaccount. Heb je meer dan 1 adres gekoppeld aan je account? Dan wordt dat ook wel een 'alias' genoemd.

E-mailadres verwijderen

Verwijder je een e-mailadres onder een account? Dan komen mails die naar dat e-mailadres gestuurd worden niet meer binnen. Check dus vooraf dat je dit e-mailadres nergens meer gebruikt.

1. Kies het e-mailaccount waarvan je een e-mailadres wil verwijderen in de e-mail instellingen

2. Vind het e-mailadres dat je wil verwijderen onder 'Extra e-mailadressen'

3. Klik op de oranje prullenbak naast het e-mailadres

4. Klik op

5. Je e-mailadres is verwijderd

Hoi ​@De Maan Laluna. Welkom op de community! Wat vervelend dat het e-mailadres nog niet is verwijderd, ondanks het eerdere contact. Is het inmiddels gelukt d.m.v. het bericht hierboven van Noordzee om het e-mailadres te laten verwijderen? Als dat nog niet het geval is, helpen we je graag verder om dit snel op te lossen.

@De Maan Laluna 

Als jouw vrouw een emailaccount had onder jouw abonnement dan kun je dat gewoon zelf verwijderen. Gewoon inloggen met het KPN ID op https://email.kpn.com  en het account verwijderen.

Als jouw vrouw als enige een KPN abonnement had dan moet je met de KPN klantenservice bellen ( 0800 - 0402 ) en vraag naar de afdeling opzeggingen / overlijden.

Hallo ​@De Maan Laluna ,

Je kunt zelf ook dat e-mailadres verwijderen uit jouw account. Of desnoods het hele account verwijderen als er verder geen ander e-mailadres in staat. 

Bron: https://www.kpn.com/service/ugs/e-mail-aanmaken-of-opheffen

E-mailadres toevoegen of verwijderen

Een e-mailadres is gekoppeld aan een e-mailaccount. Heb je meer dan 1 adres gekoppeld aan je account? Dan wordt dat ook wel een 'alias' genoemd.

E-mailadres verwijderen

Verwijder je een e-mailadres onder een account? Dan komen mails die naar dat e-mailadres gestuurd worden niet meer binnen. Check dus vooraf dat je dit e-mailadres nergens meer gebruikt.

1. Kies het e-mailaccount waarvan je een e-mailadres wil verwijderen in de e-mail instellingen

2. Vind het e-mailadres dat je wil verwijderen onder 'Extra e-mailadressen'

3. Klik op de oranje prullenbak naast het e-mailadres

4. Klik op

5. Je e-mailadres is verwijderd

@De Maan Laluna 

Is het inmiddels gelukt?  

Reageer