Skip to main content

Het is toch compleet belachelijk dat KPN een email account niet kan verwijderen.

We leven in 2021, Dus zullen we KANNIET moeten veranderen in WILNIET!

Het is puur een kwestie van het betreffende programma daarop aanpassen en ga mij niet vertellen dat dat niet mogelijk is. Je kunt bij elk bedrijf waar je een contract mee hebt je postadres wijzigen,

zo simpel zou het moeten zijn.

Ik heb begrepen dat het nu alleen mogelijk is als je je e-mail abo opzegt.

Dat ga ik dan maar eens onderzoeken want bij b.v Google zou het geen enkel probleem zijn.

Bovendien gaat ook de KPN slordig om met mijn e-mail adres door het aan derden beschikbaar te stellen. Bij de z.g. kado aktie van afgelopen december moest ik mij met dat primaire e-mail adres inschrijven bij een, vreemde, door KPN ingeschakelde firma. Wat doet die met mijn e-mail adres??

Hallo @BernardKlaver , het standaard mailadres wat bij je KPN-account hoort is niet te verwijderen.

Alle extra aangemaakte accounts en aliassen wel.

 


Het eerste e-mailadres kan inderdaad niet verwijderd worden zoals Jan al aangeeft, dat e-mailadres is een onderdeel van de fundering van het abonnement en net als bij een huis kan je de fundering er niet zomaar onderuit halen. 

Als je zelf extra adressen hebt aangemaakt kan je deze wel verwijderen: E-mailadres en e-mailaccount aanmaken of verwijderen.