Skip to main content

Kan mijn mailadres worden verwijderd of beëindigd.

Deze  zijn uit het verleden en wel gekoppeld aan het huidige kpnmail.

*Admin: e-mailadressen verwijderd uit openbaar bericht i.v.m. privacy

Hallo @William1956 

Heb je al ingelogd in https://email.kpn.com/  met jouw KPN ID?

Daar vind je een overzicht van jouw e-mail accounts. Als je op een account klikt dan zie je de aliassen. Ik verwacht dat de bedoelde adressen daarbij staan. Verwijderen gaat met de 'prullenbak' erachter.


Goedemiddag @William1956, is het gelukt met de hierboven benoemde suggestie? 

Mocht het niet lukken, laat het dan weten. Vul dan ook even jouw forumprofiel in, daarna kan ik voor je even kijken hoe het zit met die e-mailadressen. 


Nee mijn oude mailadressen van planet en hetnet staan er niet bij in bij de email van kpn ID.


Nee mijn oude mailadressen van planet en hetnet staan er niet bij in bij de email van kpn ID.

Heb je dan een apart e-mail only abonnement waar die e-mailadressen in zijn opgenomen?


Zijn ze dan wel gekoppeld aan jouw huidige KPN e-mailadres? @William1956.  Het lijkt erop dat je naast je huidige abonnement, een los e-mail only abonnement bij KPN hebt. 


Nee dat zijn geen losse email abonnementen.  Eerstedivisionist ik hetnet.nl als mailadres en dat is tien door kpn gewijzigd in planet.nl daarna is het opgegaan in kpnmail.nl  dus zelf heb ik er niets aan gedaan maar door de wijzigingen die kpn heeft doorgevoerd blijven deze oude mailadressen actief en niet zichtbaar in mijn account


@William1956 

Heb je nu misschien 2 of meerdere accounts (elk met een andere combinatie van gebruikersnaam + wachtwoord) bij de KPN ? Dan kunnen die emailadressen aan dat andere account verbonden zijn.

Of probeer voor dat andere account ook een KPN ID aan te maken.


Als ik kijk naar de e-mailadressen die bij jouw huidige abonnement horen @William1956, zie ik daar de eerder genoemde e-mailadressen niet. Ze zijn ook niet gekoppeld aan het e-mailadres behorende bij het huidige abonnement. 


@William1956 

Heb je die emailadressen ooit wel eens gekoppeld aan jouw abonnement ?

Koppelen doe je als volgt:

  1. Maak een KPN ID aan.
  2. Kies in “MijnKPN”: Producten > (jouw adres) > informatie & instellingen > ………………