Skip to main content

out look doet zijn naam eer aan outlook expresse 2010 werkte altijd fantastisch…..maar hoe krijg je die raket aan het op starten al uuuuren met KPN aan de telefoon die zeggen alles kan kapot gaan mevrouwtje...kan niet eens verzenden ook niet binnenkrijgen  en alle e mails die er zijn kunnen niet geopend worden, wat een vreselijke rotzooi dit met kpn...husselen nou nou en daar betaal je dan een forse 60 per maand betalen aan kpn voor., dat is pas husselen…

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @gooskloris. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp uit jouw bericht dat je op dit moment geen e-mails kan verzenden of ontvangen, klopt dat? Zou je je vraag verder willen toelichten? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke? Welke e-mailprogramma gebruik je en heeft het eerder wel gewerkt? Op deze pagina vindt je een handleiding hoe je jouw e-mailadres kan instellen. Ik hoor graag van je!


ben je soms ook al leesblind.  KPN ? ..OUTLOOK 2010 out look doet zijn naam eer aan outlook expresse 2010 werkte altijd fantastisch…..maar hoe krijg je die raket aan het op starten al uuuuren met KPN aan de telefoon die zeggen alles kan kapot gaan mevrouwtje...kan niet eens verzenden ook niet binnenkrijgen  en alle e mails die er zijn kunnen niet geopend worden, wat een vreselijke rotzooi dit met kpn...husselen nou nou en daar betaal je dan een forse 60 per maand betalen aan kpn voor., dat is pas husselen…


Nee zeker niet @gooskloris. Als je wilt dat ik jou verder help, dan heb ik toch echt meer informatie nodig. Door jouw eerste bericht te kopiëren word ik niet echt veel wijzer. Zou je mijn vragen hierboven willen beantwoorden?


Hoi @gooskloris. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp uit jouw bericht dat je op dit moment geen e-mails kan verzenden of ontvangen, klopt dat? Zou je je vraag verder willen toelichten? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke? Welke e-mailprogramma gebruik je en heeft het eerder wel gewerkt? Op deze pagina vindt je een handleiding hoe je jouw e-mailadres kan instellen. Ik hoor graag van je!

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels weer e-mail kan verzenden en ontvangen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer