Skip to main content

Op sommige momenten levert het verzenden van mail problemen op. Op het scherm verschijnt dan de mededeling  "bericht naar map Verzonden kopiëren”.

Een kwartiertje later kan de verzending weer normaal plaatsvinden. Het probleem wordt dus niet door verkeerde accountinstellingen oid veroorzaakt, maar zit in het KPN-systeem.

Hoe kan dit verholpen worden?

 

Feiko Prins

 

 

 

Welkom op het forum @Feiko Prins! Zou je kunnen aangeven om welke apparatuur het gaat en wanneer het probleem voorkomt? Heb je eventueel het probleem ook op andere apparaten? Als laatste zou ik je willen vragen om eens te kijken of het wel altijd lukt via de Webmail van KPN mails te versturen. 


We hebben dit probleem gelijktijdig op meerdere pc's. Wanneer dit gebeurt valt niet aan te geven. Internet is dan ook traag. Wellicht overbelasting van het net door thuiswerkende buren?


De kans dat het ligt aan de verbinding is erg klein. Wat je wel zou kunnen doen is even je profiel invullen. Dan kan ik deze doormeten. Zou je ook kunnen laten weten of het via de Webmail allemaal wel altijd lukt?


Profiel met relevante gegevens bijgewerkt. Wat webmail betreft, dat is lastig te zeggen. Als de vertraging optreedt, is dat bij verzending van een mail in Firefox. Bij een volgende keer zal ik de dan de mail kopiëren naar webmail en kijken wat er gebeurt.