Skip to main content

Ik kan op via mijn laptop geen e-mails meer verzenden. Ik heb outlook en windows 365. Het lukt me wel om via mijn telefoon een e-mail te verzenden. Wie heeft dit ook (eerder) meegemaakt. en/of weet de oplossing.

@Wim 1948 Misschien de laptop even herstarten ?


Hallo @Wim 1948 , heeft het eerder wel gewerkt op je laptop of is er iets gewijzigd?

Op deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm  vind je de benodigde instellingen naar de KPN mailservers. Ook staan daar stappenplannen voor veelgebruikte e-mail programma’s.


Alles al geprobeerd, opnieuw opstarten van laptop, modem, instellingen gecontroleerd, een uur met kpn medewerker aan de telefoon gehangen en van alles geprobeerd. Het gekke is dat de e-mail wel verzonden wordt vanuit telefoon en ook vanuit webmail.


Hallo @Wim 1948 

 

Het lijkt op onderstaand probleem, als je je anti-virus even uitzet werkt uitgaande mail dan wel:

 

 


Ik heb nu geprobeerd e-mails te verzenden, nadat ik mijn laptop op de wifi hotspot van mijn mobiele telefoon aangesloten heb. En tot mijn verbazing gaan onmiddellijk alle mails die nog te verzenden waren eruit. Dan moet er toch iets met mijn modem aan de hand zijn zou je denken. 


Hoi @Wim 1948 . Lijkt me niet dat het modem hier een rol in speelt.  Krijg je ook een foutmelding als je iets probeert te versturen?Â