Skip to main content
Beantwoord

Verzoek resetten KPN Cloud

• January 1, 2026
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb sinds enkele dagen problemen met de synchronisatie van mijn KPN Cloud op mijn pc met windows 11.  Ik heb de app van mijn pc (en ook van mijn android telefoon verwijderd) en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem blijft.
Nu weer alles verwijderd van beide apparaten (op de pc ook de map "KPN Cloud”) en geprobeerd online de cloud leeg te maken. Ik kan geen mappen verwijderen. Deze zijn allemaal leeg en ook de prullenbak is leeg. Er blijft echter een kleine 2,5 GB als in gebruik staan. Ik lees dat dit vaker voorkomt.

Kunnen jullie aub mijn cloud resetten. Alvast bedankt.

Arthur Willemstijn

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@AaWee, hier gaat duidelijk iets niet goed met de indexatie van jouw Cloud omgeving. Ik ga een melding doen richting het team dat zich bezighoudt met de lud, zodat de opslag gegevens straks weer allemaal kloppend zijn. 

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2026

Hallo ​@AaWee, hier gaat duidelijk iets niet goed met de indexatie van jouw Cloud omgeving. Ik ga een melding doen richting het team dat zich bezighoudt met de lud, zodat de opslag gegevens straks weer allemaal kloppend zijn. 

• Auteur
  • Helper
  • January 5, 2026

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je reactie en het doorzetten naar je collega's. Hopelijk werkt het snel weer als vanouds.

Ik neem aan dat ik nog een bericht krijg als de reset is gedaan.

Groet,

Arthur 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mijn collega's laten weten dat de index reset heeft plaats gevonden ​@AaWee 

• Auteur
  • Helper
  • January 6, 2026

Ik zie inderdaad weer 0 kb gebruikt staan. 

Mijn hartelijke dank voor de snelle service en de terugkoppeling. Klasse.👍🏻

Groet,

Arthur