Skip to main content
Vraag

Verzoek tot herstel van oud Planet.nl e-mailadres

• December 12, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Boute80
Deelnemer

Beste KPN,

Ik ben momenteel geen KPN-klant meer, maar ik zou graag opnieuw toegang krijgen tot mijn oude e-mailadres: xxx. Ik heb dit adres nodig om in te loggen op een oud account dat hieraan gekoppeld is.

Kunt u voor mij nakijken of dit e-mailadres nog bestaat en of het opnieuw geactiveerd kan worden of aan een e-mail-only dienst gekoppeld kan worden? Indien nodig kan ik aanvullende gegevens aanleveren om te bevestigen dat dit adres van mij is.

Alvast dank voor de hulp.

Met vriendelijke groet,

Tim Bouten

Admin: e-mail adres uit bericht verwijderd.  Post nooit e-mail adressen online.

3 reacties

• December 12, 2025

Dat doet KPN niet. Je moet klant zijn. Anders doet KPN niets voor je.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 12, 2025

Ik weet niet wat voor account er aan dat emailadres gekoppeld is. Maar ik denk dat het nog zinvoller is om die dienst te overtuigen dat je een nieuw emailadres hebt. Ik hoop dat je daarvoor wel voldoende identificatie hebt toegevoegd.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 12, 2025

@Boute80 

Je hebt nog tot na 6 maanden na opzegging van het KPN abonnement toegang tot account en dus bestaat dan ook jou account en emailadres nog gedurende die tijd.

Als het KPN abonnement langer dan 6 maanden geleden is opgezegd dan kun je nog het volgende proberen. Misschien heeft een vriend of kennis wel een KPN internetabonnement en dan kun je daar (tijdelijk) jouw oude emailadres als een (tijdelijk) nieuw account aanmaken. Hopelijk is dit emailadres niet door iemand anders in gebruik. Dan kun je daarmee inloggen op dat account. Dan kun je dan ook het emailadres veranderen dat aan dat account gekoppeld is.