Skip to main content
Beantwoord

Verzonden e-mails niet meer aanwezig

• 27 december 2024
  • 10 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik had meer dan 1000 berichten in mijn sent box staan. Opeens waren het er nog maar vijftig. Het is nu nog maar 1 pagina? Hoe kan dit nu?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Zou het kunnen zijn dat op een van jouw apparaten een mailprogramma wél op POP3 ingesteld staat? Die zou de mails namelijk van de webmail (en dus je andere apparaten) ophalen (afhankelijk van hoe deze ingesteld staat) waardoor je ze daar niet meer hebt staan.

Bekijk origineel

10 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2241 reacties
  • 27 december 2024

Ik vermoed dat je mailbrowser die gedownload heeft. Hoe lees jij je mail en hoe haal je ze binnen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 december 2024

Ik lees de e-mails voa mijn laptop. Ik heb ondertussen geconstateerd dat het uitmaakt hoe ik me aanmeld. Ik kan het doen via hermxxx@planet of via mijn naam xxx.yyyyyyy@planet.nl en dan zie ik dat in het eerste geval de berichten niet verwijderd worden. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2241 reacties
  • 27 december 2024
Coshimo schreef:

Ik lees de e-mails voa mijn laptop. Ik heb ondertussen geconstateerd dat het uitmaakt hoe ik me aanmeld. Ik kan het doen via hermxxx@planet of via mijn naam xxx.yyyyyyy@planet.nl en dan zie ik dat in het eerste geval de berichten niet verwijderd worden. 

Welk programma gebruik je?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 december 2024

Ik gebruik Windows. Op mijn zakelijke laptop heb ik onlangs de hele geschiedenis (browsing history, download histroy, cookies and other site data en catched images and files) gedeleted. Kan dat de oorzaak zijn?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2241 reacties
  • 29 december 2024
Coshimo schreef:

Ik gebruik Windows. Op mijn zakelijke laptop heb ik onlangs de hele geschiedenis (browsing history, download histroy, cookies and other site data en catched images and files) gedeleted. Kan dat de oorzaak zijn?

Nee, mails in je webmail staan niet op je apparaat opgeslagen. 

Welk programma gebruik je?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 december 2024

Vergeef me mijn stomheid. Voor e-mail gebruik ik Outlook of is dat niet wat je bedoelt?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2241 reacties
  • 29 december 2024

Duidelijk. Hoe staan je instellingen ingesteld? Op IMAP of POP?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Coshimo, welkom op onze community! Heb je de mails nog teruggevonden?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 januari 2025

Ik kan mijn KPN  e-mail op alle computers en mobiel telefoon bekijken en dat zou volgens hetgeen ik erover heb gevonden betekenen dat ik IMAP heb. Ik heb mijn e-mails niet meer teruggevonden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15172 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2025

Zou het kunnen zijn dat op een van jouw apparaten een mailprogramma wél op POP3 ingesteld staat? Die zou de mails namelijk van de webmail (en dus je andere apparaten) ophalen (afhankelijk van hoe deze ingesteld staat) waardoor je ze daar niet meer hebt staan.

Reageer