Skip to main content
zijn er al wat ontwikkelingen mbt deze problemen?

Op mijn desktop gebruik ik het oude Microsoft essentials mailprogramma nog en ik gebruik de standaard mail app op mijn iPhone.

verzonden berichten vanaf mijn iPhone krijg ik niet te zien in mijn desktop mail programma. Ik heb op mijn iPhone diverse instellingen geprobeerd maar dan verdwijnen mijn desktop verzonden berichten weer.

heeft iemand dit werkend?



Admin: Bericht afgesplitst van E-mail synchronisatie

Ja. Overal instellen als IMAP. Dan word alles gesynchroniseerd. Heb ik al jaren en werkt perfect.
Ja. Overal instellen als IMAP. Dan word alles gesynchroniseerd. Heb ik al jaren en werkt perfect.



Bedankt voor je reactie.

Het is op beide apparaten als IMAP ingesteld, anders werkt het m.i. nooit. Of wat bedoel je anders precies?
Bij IMAP zijn - als het goed is - geen verdere instellingen mogenlijk. Welke instellingen op je iPhone heb je geprobeerd.
Hallo @Jrvd Ik zie dat je prima uitleg hebt gekregen van Nick. Is alles inmiddels helder?
Loop alle mappen eens door om te kijken of de betreffende mails niet in een andere map zijn terechtgekomen. Kijk ook eens in webmail.
Ik zie nu pas dat mijn bericht verplaatst is zodat het nu natuurlijk niet zo duidelijk is wat ik vraag 😉.

Het gaat dus inderdaad om de verschillende mappen met verzonden berichten zoals in dit topic van casey waar ik destijds naar verwezen ben en waar ik destijds de vraag in post#1 gesteld heb;



https://forum.kpn.com/e-mail-10/e-mail-synchronisatie-462517



Ik gebruik mijn KPN e-mail IMAP account op mijn Iphone en op mijn Windows desktop (nog met Windows Live mail). Webmail gebruik ik eigenlijk nooit.

De e-mail berichten die ik vanaf mijn Iphone verstuur zijn op mijn Iphone zichtbaar het mapje "Verstuurd".

Echter via Webmail en via Windows Live mail zijn deze (vanaf mijn Iphone) verzonden berichten niet zichtbaar. Niet in "verzonden", niet in "sent items' en ook niet in "sent messages".



De e-mail berichten die ik vanaf mijn desktop stuur, zijn op mijn Iphone zichtbaar in een (apart) mapje "sent items". Op mijn Iphone heb ik dus twee mapjes met verzonden berichten.



Met het overzicht van Casey, heb ik diverse mapinstellingen geprobeerd maar het lukt maar niet om op alle verzonden berichten op zowel desktop als Iphone zichtbaar te krijgen.
Dan staat toch echt je iPhone verkeerd ingesteld. Welke app gebruik je daar?
Ja daar moet het in zitten. Ik gebruik de standaard mail app op mijn iphone.
Ik ben een stapje verder nu. Op de Iphone heb ik de map verstuurd in gesteld op "sent items" op de server en nu zie ik de Iphone verzonden betichten in Windows Live mail "verzonden items" map.

In Webmail zie ik deze berichten niet maar ik gebruik webmail eigenlijk niet dus ik ben hier al blij mee 🙂

Reageer