Skip to main content

Hallo,

al mijn emails in de map ‘Verzonden’, van 2015 tot 16 december 2022, zijn verdwenen (ca. 1000). In andere mappen opgeslagen emails van voor die datum zijn er nog wel. Ik heb op 17 december ‘22 de map ‘Ongewenste e-mail’ geleegd, maar zeker niet de map ‘Verzonden’. Die optie bestaat ook niet als je op die map klikt, je moet iedere email handmatig verwijderen en dan komen ze in de map ‘Verwijderde items’. Die map leeg ik dagelijks, en als daar 1000 verzonden emails ineens bijgestaan hadden, had ik dat gezien. 

Wie weet wat te doen?

Dat is even schrikken dan @Padrinni en een vrij specifieke periode dan. Ik ben bang dat het lastig gaat worden om deze te herstellen als we niet exact kunnen achterhalen wat de oorzaak van het verdwijnen van de mails is geweest en als er geen back-up aanwezig is. Heb je al gekeken of de mails nog wel in de mappen van de KPN Webmail staan? 


Hallo Remco, nee ook in webmail zijn alle mails tot en met 16 dec ‘22 verdwenen. In geen enkele andere map lijkt iets aan de hand. Ik heb ook de KPN-klantenservice gebeld en voor hen was het ook een raadsel


Ik vrees dat we zonder een back-up dan deze mails niet kunnen herstellen. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit ook niet kan verklaren. Je hebt niet per abuis deze mails gearchiveerd en dat ze in een aparte zijn gezet.