Skip to main content

Ben sinds 3 juni zomaar alle mails van vóór die datum uit mijn map “verstuurd” kwijt.
Werk veel vanaf mijn mobiel. Dus idd dacht mss ligt het daaraan. Dus ingelogd op de laptop; ik zal al snel: alles was er gelukkig nog. Maar paar seconden later ging ie automatisch de mappen bijwerken en floep alle verzonden e-mails waren weer verdwenen, net zoals op mijn telefoon. 

Het zijn mails vanaf 30 Jan ‘21 tot 3 juni ‘23 15:26u. Nog oudere e-mails heb ik in een aparte map staan. 

Zou ze heel graag terug willen!!
Graag hulp.

 

Hoi @Moniue22, welkom hier. 

Heb je niet per ongeluk de map geleegd? 

En je hebt op de computer in de webmail ingelogd? Of via een e-mailclient?

In ieder geval ben ik wel bang dat je ze kwijt bent, want als ik het zo lees heb je alles met imap ingesteld. Betekent dat op elk apparaat de mails op de server bekijkt, Verwijder je dan ergens iets, dan doe je dat overal. 


Ook niet in de prullebak ?


Dank voor jullie reacties. 
nee ik heb de mails niet verwijderd en ze staan dus ook niet in de prullenbak…

Op de serverinstelling heb ik ingesteld dat ze daar moeten blijven staan. 
 

Inmiddels heeft KPN het opgelost en heb ik ze weer terug. Mis nu alleen de mails die ik afgelopen maand heb verstuurd; dus vanaf 3 juni. Zal er komende dagen nog een keer een telefoontje aan wagen. 

Ben hier iig al heel blij mee!

 


@Moniue22 wil je hier nog doorgeven wat de oorzaak was? En wat de medewerkers gedaan hebben om dit samen met je op te lossen? Dan markeer ik dat als antwoord. Mocht iemand anders dan tegen hetzelfde probleem aanlopen helpen we die ook! 🙂


Oorzaak is er niet bij vermeld. Alleen dat ze datgene wat ze konden vinden van mijn mailadres (en aliassen) automatisch gingen terugplaatsen en dat hij hoopte dat het lukte. Duurde al met al 10 minuutjes toen was het klaar. Ze konden geen onderscheid maken dus heb ook kopieën van mijn inbox, vind ik niet erg. En dus de vermiste verzonden berichten. (Op die van de laatste maand na maar dat is van 19 dagen en geen belangrijke zaken. Ik laat het daarom zo).


@Moniue22 als je in ieder geval maar je e-mails allemaal terug kan vinden. 🙂


Alleen vreemd dat ik verzonden mail die ik nog wèl had (van 3 juni t/m de 19e juni) kwijt ben. 
maar goed; begrijpen lukt bij dit soort zaken niet altijd.