Skip to main content

Hallo ,

Ik heb in mijn webmail op mijn mobiel Android 5 mappen verzonden.

Hoe krijg ik er vier weer weg?

bedankt Patricia

@Kasterlee 

Wat bedoel je met “5 mappen vezonden” en “vier terug krijgen” ? Kun je meer informatie geven ?


bedankt voor je reactie 

Ik heb in mijn webmail ipv 1 map verzonden items ,5 mappen verzonden items.

Heb er maar een nodig natuurlijk , mijn vraag kan ik die andere 4 mappen verzonden items verwijderen en hoe?


@Kasterlee 

Verstuur vanuit de webmail eens een bericht naar jezelf. Die email wordt dan in één van de mappen "Verzonden” gezet. Dan weet je ook welke "Verzonden mappen” je moet verwijderen. Kies (zie plaatje) “Verwijderen” > drie streepjes (rode pijl) > rechts klik > “Verwijderen”.

 

 


Op mijn mobiele telefoon heb ik die streepjes niet achter de mappen.

De verzonden mails komen in alle 5 de mappen. Niet op mijn PC daar is alles normaal.


@Kasterlee

Heb je dan niet 5 accounts op jouw telefoon die allemaal naar hetzelfde emailadres wijzen ? Of 5 aliasen die aan één email-account hangen ?

Hoe is de situatie op jouw PC ?


Op mijn PC is alles normaal.

Het zijn 5 aliassen aan 1 account 


Hallo @Kasterlee 

 

Je schrijft webmail op je android mobiel, klopt dat of kijk je via het android standaard email programma?

Indien de laatste, heb je ook al die aliassen in je email programma ingesteld?


Hallo GeSp ,

Ik heb de aliassen niet zelf ingesteld, ten minste, ik zou niet weten hoe.

Was in de overtuiging dat ik webmail heb op mijn Android, maar hoe kan ik dat checken?

Sorry als ik een beetje digitaal-dom overkom ,maar ik ben 75 en nog lerende.


Hallo @Kasterlee 

 

Hoe kom je in je mail, via een mail icoon (gmail?) of start je op je mobiel eerst een browser en ga je dan naar webmail?

Dat laatste lijkt mij vrij omslachtig, waarschijnlijk zal het via de standaard mail app zijn.
 

Als je in die mail app naar de instellingen en dan accounts gaat, staan er dan meerdere accounts ingesteld, b.v. ook van al die aliassen of maar 1 KPN account?

Je kan ook bij de toestelhulp (link hieronder) kijken hoe je bij de accountinstellingen komt via E-mail - Instellingen KPNMail controleren.

Zie: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm

 

Als je op je PC via een browser in de webmail inlogt, zie je dan wel alles normaal zonder die extra Verzonden mappen?


Hallo GeSp,

Ik kom in mijn mail op mijn mobiel via icoon.

Er staat maar1 KPN account ingesteld.

Als ik via browser inlog in de webmail ,zie ik alles normaal.

 

 

 

 


@Kasterlee

Welk protocol gebruik je op jouw Android telefoon en op jouw PC ? Is dat voor beide IMAP of is dat POP ?

Als de problemen zich alleen op de Android telefoon voordoen en je gebruikt daar IMAP dan kun je proberen om het account (alleen op jouw telefoon, niet in “Mijn KPN") te verwijderen en opnieuw aan te maken. Misschien dat dan alles weer normaal is.


Bedankt voor alle tips Willy 22 en GeSp ,maar een account verwijderen is een brug te ver voor deze oude dame. Ik ga even langs de KPN winkel en misschien neem ik wel een nieuwe telefoon, want deze gaat al een paar jaar mee. Nogmaals dank voor het meedenken.