Skip to main content

Hallo,

Ik ben plotseling mijn verzonden emails in Outlook.com kwijt. Ik heb ze zeker niet per ongeluk zelf verwijderd.

Hoe kan dit? En zijn ze ergens nog terug te vinden cq. terug te halen. De meeste verzonden emails zullen niet belangrijk meer zijn. Maar er kunnen toch emails tussen zitten die ik nog eens terug wil lezen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Hallo @Vlearmoes 

 

Je logt dan in op outlook.com via de webbrowser?

Als je daar in de map Verwijderde items gaat staan, zie je ze dan wel terug in die map of als je op Items herstellen… klikt?

 

Gebruik je om in te loggen een extra beveiligingsoptie zoals bijv. 2FA via de Authenticator app?

In je andere topic heb je het over OneDrive, als je toch ingelogd bent zie je daar in de online OneDrive wel je opgeslagen bestanden terug of zijn ze daar ook verdwenen?


@Vlearmoes 

Misschien heeft iemand toegang tot jouw accounts ? Ik zou daarom ook eens ALLE wachtwoorden veranderen.


Hallo @Vlearmoes 

 

Je logt dan in op outlook.com via de webbrowser?

Als je daar in de map Verwijderde items gaat staan, zie je ze dan wel terug in die map of als je op Items herstellen… klikt?

 

Gebruik je om in te loggen een extra beveiligingsoptie zoals bijv. 2FA via de Authenticator app?

In je andere topic heb je het over OneDrive, als je toch ingelogd bent zie je daar in de online OneDrive wel je opgeslagen bestanden terug of zijn ze daar ook verdwenen?

Bedankt GeSp. maar helaas is dit niet de oplossing. Hier zie ik alleen de verstuurde berichten die ik daadwerkelijk verwijderd heb. Maar ik ben de verstuurde berichten kwijt dit ik niet verwijderd heb. Groeten


@Vlearmoes

Misschien heeft iemand toegang tot jouw accounts ? Ik zou daarom ook eens ALLE wachtwoorden veranderen.

Willy bedankt. Je kunt natuurlijk nooit iets uitsluiten. Maar toch denk ik niet dat daar hier sprake van is. Groeten


@Vlearmoes

Het regelmatig veranderen van het wachtwoord is gewoon altijd een goed idee. Maar ik weet ook dat slechts weinigen regelmatig hun wachtwoorden veranderen.

Ik gebruik POP in mijn emailprogramma en kan daardoor ook altijd regelmatig een backup maken van al mijn email op een externe schijf. Dat is een voordeel van POP t.o.v. IMAP.


Hallo @Vlearmoes 

 

Je logt dan in op outlook.com via de webbrowser?

Als je daar in de map Verwijderde items gaat staan, zie je ze dan wel terug in die map of als je op Items herstellen… klikt?

 

Gebruik je om in te loggen een extra beveiligingsoptie zoals bijv. 2FA via de Authenticator app?

In je andere topic heb je het over OneDrive, als je toch ingelogd bent zie je daar in de online OneDrive wel je opgeslagen bestanden terug of zijn ze daar ook verdwenen?

Ik gebruik geen 2FA, dit zegt mij ook niets. Authenticator gebruik ik voor bepaalde sites. Wat bedoel je precies met online OneDrive? Een ander schreef mij dat het het beste is om de app eerst te verwijderen van mij desktop PC, en daarna opnieuw te installeren.


2FA of MFA is meervoudige authenticatie, je hebt dus een extra beveiliging bij inloggen, iemand met alleen je wachtwoord kan dus niet inloggen.
Voor mijn outlook.com account heb ik dat aangezet zodat ik daar alleen via de Authenticator app kan inloggen.

Als je inlogt op outlook.com dan kan je ook naar jouw OneDrive via dat iccon links bovenin:

 

Zie je daar nog wel al je bestanden staan of mis je daar ook ineens bestanden?


@Vlearmoes 

De KPN kan je hier niet helpen, zelfs als ze konden of wilden, omdat je bij Outlook.com zit en niet bij de KPN.


@Vlearmoes

De KPN kan je hier niet helpen, zelfs als ze konden of wilden, omdat je bij Outlook.com zit en niet bij de KPN.

Naast Outlook.com is de KPN mijn provider. Bovendien heb ik op het KPN forum al vaker vragen gezien die volgens mij niet direct KPN gerelateerd zijn.Â