Skip to main content

Begin dit jaar kwam ik er opeens achter dat mijn verzonden emails van 2013 tot 26 november 2022 zijn verdwenen.Zowel van de webmail als van mijn  iPhone en iMac. Ik gebruik imap. Gebeld met kpn en met apple. Geen oplossing. Tot mijn schrik kom ik er vanochtend achter dat opnieuw mijn verzonden email is verdwenen van 26 november 2022 tot 18 januari 2023. Ik hoop van harte dat iemand hier een oplossing / oorzaak voor heeft

 

Ik neem aan dat het wel over @kpn mail gaat?

Niet van gmail of andere?

Staat er een soort auto archivering aan ergens dat ze in een andere map zijn terecht gekomen?

Ik weet dat outlook een map Archief aanmaakt en zo je dingen overzichtelijk wil houden...


Dank voor je reactie.

klopt het gaat om kpnmail. Maar wanneer ik de hele computer doorzoek naar een verzonden mail (met een bepaald onderwerp) met de zoekfunctie op iMac vind deze niets

 


Heb je geen apparaat draaien die via POP het een en ander binnenhaalt? Ik raad je aan om het wachtwoord van je mailbox eens te vernieuwen. 


Hi @kleindata! Heb je de laatste tip van @AriënC nog gezien? Zo ja, wil je laten weten wat hier het antwoord op is? Dan gaan we samen op zoek naar de oorzaak van het probleem. 


Hoi Arien en Bram,

ik heb gisteren op advies van Arien het wachtwoord van mijn mailbox vernieuwd. Is afwachten of dit de oorzaak is. Wat fijn Bram dat je me wilt helpen!


@kleindata helemaal goed. Tot die tijd wil ik je aanraden zo nu en dan voor de zekerheid even een back-up te maken. Wij hebben in de Webmail deze functie niet ingebouwd. Dit zal je dus moeten doen met een eigen e-mailprogramma. 

Laat het ook specifiek hier weten als het toch weer voorkomt. Dan houden we alles op 1 plek en is het makkelijker je de volgende keer verder te helpen. 

Mocht het gebeuren, vul dan ook je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens en hoef je daar volgende keer niet op te wachten. 🙂