Ik kan een aantal verzonden mails niet meer vinden die verstuurd zijn vanuit de XS4all mailbox. Het stomme is dat er ook meer mappen lijken te zijn aangemaakt (namelijk verzonden items maar ook sent items en daarin weer mappen met sent messages en verzonden items). Ik heb gecheckt wat er gebeurt als ik inlog via de webmail maar ook daar krijg ik hetzelfde. Waar zijn mijn oude verzonden emails gebleven?
Heb je die misschien ooit eens gedownload via een POP-verbinding?
nee, ik heb niets veranderd aan mijn instellingen in Outlook.Â
Het zou ook kunnen zijn dat je een zwak wachtwoord hebt, en dat er door criminelen ingelogd is om te spammen. Mails verdwijnen echt niet zomaar.Â
Gooi je mailadres eens door de site van HaveIBeenPwned.
Dank voor je reactie. Ik heb even gekeken maar mijn mailadres is niet gehackt. Wat is er dan wel aan de hand?
Dank voor je reactie. Ik heb even gekeken maar mijn mailadres is niet gehackt. Wat is er dan wel aan de hand?
Geen idee. Wat voor verbinding gebruik je in je mailprogramma? POP of IMAP? Of enkel de Webmail?
Heb je een oude pc opgestart ofzo? Ouwe mobiele telefoon aangezet? Of ander systeem waar nog een emailprogramma op geïnstalleerd was en nu plots actief was? Misschien iemand anders in je huishouden?Â
Hoi ​
Weet je ook hoe je mail cliënt is ingesteld? Via POP of IMAP? In dat laatste geval kun je het nog even via de webmail proberen. https://webmail.xs4all.nl/
Wie weet staan ze daar nog wel in. Â
Ik gebruik Outlook en heb die ingesteld op de imap voor inkomende en smtp voor uitgaande mail. Ook in de webmail zijn de verzonden items verdwenen. Ik zie in de webmail precies hetzelfde als in de mail bij Outlook. Ik heb geen oude pc’s in gebruik en heb ook geen veranderingen aangebracht in de instellingen van Outlook.Â
Dat is erg vreemd en ik heb daar geen pasklaar antwoord op. Heb je ook al gebeld met de XS4All helpdesk? Er is nog steeds een aparte helpdesk en mocht dit iets zijn dat aan onze kant is misgegaan zullen ze daar vast van op de hoogte zijn.  Ik zie het echter wel somber in aangezien wij -uiteraard- niks doen met de inhoud van mailboxen van onze klanten. Daar hebben we niks te zoeken.Â
Je kunt er nog een telefoontje aan wagen:
Â
Klantenservice
Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.