Skip to main content

Binnen webmail constateerde ik vanmorgen dat de map Verzonden leeg is. Vandaag verzonden mail blijft wel staan. Is het mogelijk om deze verdwenen mailtjes weer zichtbaar te maken, bijv. vanuit een back-up?

Dag @Map Verzonden is leeg. Webmail leegt niet automatisch de verzonden items. Maak je naast Webmail nog gebruik van een e-mailprogramma, zoals Outlook? Ik verwacht dan dat het vanuit je e-mailprogramma is gebeurd. Kan het, bijvoorbeeld, zijn dat je daarin een regel hebt ingesteld, waarbij de map met verzonden items wordt leeggemaakt op een bepaald moment? En maak je gebruik van IMAP? Helaas heb ik geen mogelijkheid om de e-mails terug te laten halen. :disappointed:


Hallo @Map Verzonden is leeg. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er (voorzichtig) van uitgaan dat je vraag zo is beantwoord? Mocht je nog wel ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Dag Natasja, dank voor je reactie. Na de melding (ruim een week geleden) zijn de verzonden mailtjes blijven staan, dus ik neem aan dat de instellingen goed staan (heb bij mijn weten ook niets veranderd). Misschien per ongeluk handmatig verwijderd. Zou mooi zijn als er een back-up teruggezet kon worden maar ik begreep dat dat lastig is?


Hallo @Map Verzonden is leeg. Dat zou natuurlijk kunnen, maar het is altijd goed om de instellingen nog eens langs te lopen als je een e-mailprogramma gebruikt. De verdwenen verzonden e-mails kan ik helaas niet voor je terughalen. :slight_frown:


Dag @Map Verzonden is leeg. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Laat het gerust weten als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt. 


Reageer