Skip to main content

Hallo sinds Telfort over is gegaan naar KPN krijg ik het niet meer voor elkaar dat ik mail vanaf mijn mobiel kan versturen.

Toestel is een Nokia 5.1 met android 10.

Internet is van oude Telfort aansluiting.

Op mijn telefoon via browser web mail login werkt het wel om mail uit te laten gaan.

Er is buiten een ander wachtwoord niks gewijzigd.

Help Help Help. trouwens ook toestel van mijn vrouw werkt het verhaal ook niet meer.

Wij hebben ons wel aangemeld voor glasvezel aansluiting die op 4 december aangelegd gaat worden.

Hoop van harte dat het daar niet mee te maken heeft.

Zie graag oplossing tegemoet

Met vr gr  M.J.Klemann

Zo Jammer dat KPN niet reageerd op mijn vraag

 


Welkom bij ons op het forum @Marius Klemann. We doen ons best om zo snel mogelijk op vragen te reageren, maar als het drukker is redden we dat niet zo snel als we zouden willen. Dit is geen chat, waar je direct een antwoord krijgt. 

Als het verzenden van mail wel lukt via de Webmail en op zowel jouw toestel als dat van jouw vrouw niet werkt, klinkt het als een instelling die niet goed staat op de toestellen. Het heeft niets te maken met de wijziging, dan zou de Webmail het nakmelijk ook niet meer doen. 
Met de toestelhulp voor e-mail op onze site kan je de instellingen nalopen, en waar nodig aanpassen. Lukt het daarna weer om mail te versturen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Marius Klemann, ik hoop dat het gelukt is om het mailadres in te stellen en het weer werkt. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Werkte nog steeds niet nu G mail ingesteld werkt beter.oplossing KPN dus instellingen checken is wel lekker makkelijk. Heb nu onderhand wel in de gaten dat het nooit aan KPN ligt. Service vind ik na overname van Telfort Super pet.

 


We helpen je op basis van wat je ons vertelt, dat is het enige wat wij weten over de situatie. Op basis van wat je in het eerste bericht aangaf klinkt het alsof er iets in de instellingen niet goed staat, vandaar dat ik dat noemde. Als dat het niet verhelpt, kan je dat aangeven en dan kunnen we samen verder kijken. Als ik niets hoor weet ik natuurlijk ook niet of het wel of niet lukt :slight_smile: