Skip to main content

Via de WiFi kom ik niet op de serverwebsite van mijn mail en kan ik ook mijn mail niet ontvangen. Via 4G wel. 
al via Ping gecheckt met hostingbedrijf, maar daar ligt het niet aan. (Zeggen ze) 

router uit stopcontact gehaald, maar leverde ook niks op. 
 

weet iemand een oplossing hiervoor? 

Welkom op het forum @Hortensia7!

Als ik het goed begrijp, heb je een emailadres via een hosting partij en kan je hier via je vaste KPN verbinding geen gebruik van maken? Heb je het mobiele abonnement ook via KPN? Of alleen het abonnement voor thuis? (of even als extra controle; betreft het hier misschien een zakelijk abonnement?) Maak je ook gebruik van een website bij dit domein en kan je die wel benaderen? Of gebruik je enkel de email? Welke foutmelding krijg je te zien op de serverwebsite? Hoor het allemaal graag!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile:


Nee, het werkt nog steeds niet. Heb idd mail via hosting partij. Kan wel mijn mail ontvangen op de WiFi bij mijn vriend, maar niet bij mij. Min abonnement is ook van KPN. 
heb geen website via dit domein. Kan de andere URL’s van deze hosting partij ook niet bereiken. Geen zakelijk abonnement. 
Ik krijg te zien dat ik niet bij de server kan. 


Welke hosting partij hebben we het over?

Heb je een voorbeeld van een URL die je niet kunt bereiken?

Heb je IPv6 al een keer uitgezet en gekeken of je die site dan wel kunt benaderen?


Wat is ipv6? 
i3D net is de hostingpartij. 


IPv6 is het verlengde IP adres.

Mijn vermoeden is namelijk dat dit niet goed ingesteld staat voor die URL's.

Op de Experia Box is een instelling om IPv6 uit en aan te zetten. Zet deze eens uit, herstart de Experia Box en kijk of je de URL dan wel kunt benaderen.