Skip to main content

Het lukt mij wel om met een mail alias in te loggen (via KPN webmail) op de mailbox waar deze onder “hangt”. Maar het lukt mij niet om een overzicht te krijgen van mijn mail aliassen, zoals ik dat bij XS4ALL wel kon zien. Ik wil graag de email aliassen beheren. Hoe doe ik dat in de KPN omgeving?

Als dit via ‘mijn KPN’ moet, hoe koppel ik dan mijn XS4ALL pack aan mijn reeds bestaande ‘mijn KPN’ ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Welkom op het forum @xsjasper! En excuses dat mijn reactie even op zich heeft laten wachten.

De snelste manier is via KPN e-mail instellingen. Ga via de webversie van MijnKPN naar je Thuis abonnement. Kies daar voor “Informatie & instellingen”. Vanuit daar kan je bij “E-mailaccounts” naar “E-mailaccount wijzigen”.

Op de volgende pagina zie je een overzicht van alle e-mailaccounts. Door op de pijl rechts daarvan te klikken zie je per e-mailaccount de aliassen die daarbij horen. 

Er is geen andere manier om dat bij ons nog verder in 1 overzicht te zien. Maar je zou deze kunnen overnemen in een Word document. 

Laat je weten of dit voldoende antwoord is op je vraag?


Beste Bram,

Bedankt voor je antwoord. Ik had daar al gekeken, maar ik zie dat er kennelijk het email adres: ********@kpnmail.nl voor  mij is aangemaakt. Maar mijn XS4ALL aliassen staan er niet bij. Ik had al een glasvezel verbinding via KPN. En mijn XS4ALL pack is ook over gezet naar KPN. Maar volgens mij dus niet gekoppeld aan mijn reeds bestaande “mijnkpn” omgeving. Ik heb ook verder niets van KPN vernomen na de omzetting, en vrees dus dat mijn XS4ALL Pack onder een andere (nieuw) relatie nummer hangt. Is er een manier om te achterhalen waar mijn XS4ALL mail aliassen in de KPN administratie zijn gebleven?

Groet,

Jasper


@xsjasper in dat geval ga ik voor je op zoek. Vul je profiel in. Zet daarbij in “Persoonlijke opmerkingen” om welke e-mailadressen het gaat. Geef ook je postcode en huisnummer op. En als je XS4ALL abonnement op een ander adres stond graag ook daarvan de gegevens.

Dan kijk ik voor je waar de verdwenen e-mailadressen gebleven zijn. 🙂


Bedankt Bram, Ik heb de gegevens ingevuld. Je kunt mij (als dat handig is) ook mailen op de mail alias die ik daar heb ingevuld.


@xsjasper gevonden! Ik heb de relevante informatie per privébericht gestuurd. 😊


@xsjasper mocht je het abonnement willen koppelen aan je MijnKPN, volg dan daarvoor de volgende stappen:

  • Log in op je MijnKPN. 
  • Kies boven in je scherm voor “Producten”
  • Kies voor “Product toevoegen” en dan “Thuis”
  • Kies daarna op de vraag of je thuis bent voor “Nee”
  • Vul de gevraagde gegevens in. 

Als je ergens op vastloopt mag je dat altijd hier vragen.