Skip to main content

Hier onder het verhaal wat ik naar Powerpeers heb gestuurd.

Klacht

2 emails over tariefsverhoging gas zijn in de spam terechtgekomen, volgens medewerker van Powerpeers.

Alle mails van "service@Powerpeers.nl" komen altijd netjes binnen. Als ik ze verwijder komen ze in de prullenbak. Daar heb ik de 2 bewuste mails over de tariefswijziging niet kunnen terugvinden, dus de medewerker zei dat die 2 mails in de spam terecht waren gekomen. Moest maar bij KPN vragen, waar die gebleven zijn. Op 3 januari 2023 krijg ik weer een mail van service@powerpeers.nl dat de meterstanden zijn opgenomen. Deze mail, net als alle andere mails op 2 na, komen dus keurig binnen in mijn mailbox. Ra ra hoe kan het dat 2 mails met een tariefsverhoging van dezelfde afzender nml service@powerpeers.nl in de spam box terecht zijn gekomen. De bewuste medewerker wist mij ook nog te vertellen, dat na 2 maanden de berichten hieruit worden verwijderd. En die 2 maanden waren natuurlijk al om.
Opmerkelijk: na 20 mails van service@powerpeers ( vanaf 15 juli 2021 ) verdwijnen er 2 mails ( over de tariefsverhoging ) in de spam box. Mail nummer 23 komt weer gewoon in de mailbox.
Mijn prullenbak gaat verder terug dan 1 augustus 2022. De 2 mailberichten zouden zijn verstuurd op 14 september 2022 en 1 oktober 2022.

Met vriendelijke groet,

Menno

En hier het antwoord van Powerpeers.

Hallo Menno,

Bedankt voor het plaatsen van je bericht.

Ik zie dat we de mails van 14 september en 1 oktober op 28 november naar je hebben doorgestuurd. Daarin kun je zien op welke datum en welk tijdstip ze zijn verstuurd, en naar welk mailadres. Je geeft aan dat de originele mails niet bij jou zijn aangekomen, maar we hebben laten zien dat we ze wel hebben verzonden.

Ik zie dat mijn collega heeft aangegeven dat je contact kon opnemen met je mailprovider, heb je van hen een reactie gehad op je vraag of zij kunnen zien waarom de mails niet zijn aangekomen, terwijl ze wel door ons zijn verstuurd?

Ik hoor graag van je wat je provider voor antwoord heeft gegeven.

Groeten,
Mieneke
van Powerpeers

Hallo @MBteL. 

 

Dan had op 28 nov 2022 die laatste tariefswijziging mail nog in de spambox moeten staan want dat was nog binnen de 2 maanden, heb je daar toe ook in gekeken?

Je zou het bij abuse@kpn.com kunnen navragen, stuur dan die mails ook mee als bijlagen, misschien kunnen ze er nog wat van terugvinden.


Hallo GeSp,

 

Beide mails, van 14 september en 1 oktober waren niet terug te vinden in de spam box . Waarschijnlijk heb ik op 28 november daar naar gekeken. Dus dan zou de mail van 1 oktober er nog in hebben moeten zitten. Niet gezien. Ik wacht nog even af. Vervolgens navragen bij abuse@kpn.com. Bedankt voor de tip.

 

Nog even extra informatie:

naar aanleiding van de mail van 25 november  over een tariefsverhoging per 1 januari 2023 heb ik op 28 november  gebeld met Powerpeers. In deze mail stond namelijk  ook de gasprijs, die geldig was tot 1 januari 2023. En hier zag ik een andere prijs staan dan die  met mij was afgesproken. Â