Skip to main content
postmaster@cpsmtpb-ews08kpnxchange.com



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dat is de afzender van een NDR (Non Delivery Report). De mail kan niet afgeleverd worden en aan de hand van dat rapport kan je zien waarom.
Hallo @Djack, welkom! Ben je geholpen met de uitleg van Dennis? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.
Helaas , de mailtjes blijven in toenemende mate komen en ze zijn niet door mij verzonden en ook hede adressen waar de mail voor bestemd was zijn mij niet bekend.
Hierbij een paar van de meldingen

This is an automatically generated Delivery Status Notification.



Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server.



****@ sovereignfounders.com



This is an automatically generated Delivery Status Notification.



THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.



YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.



Delivery to the following recipients has been delayed.



****@ sovereignfounders.com

This is an automatically generated Delivery Status Notification.



Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server.



*******



Admin: e-mailadressen verwijderd i.v.m. privacy


Het lijk me een goed idee om je wachtwoord te wijzigen. En dit op alle apparaten waarop je de e-mail hebt ingesteld. Ik ben benieuwd of het probleem dan opgelost is!
Dat dus. Zo te zien word je account gebruikt om spam te versturen. Scan ook alle aangesloten apparaten op virussen voor de zekerheid, voor het geval er een password stealer op een van de computers staat.
Heb je bovenstaande nog ter harte genomen, @Djack? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, trek vooral weer aan de bel.