Skip to main content

Na het versturen van een mail naar xxxxx@planet.nl kreeg ik een postmaster melding :

Delivery to the following recipients failed.

yyyyy.zzz@gmail.com

 

Dir laatste adres ken ik helemaal niet en heb ik ook niet gebruikt

  1. wat is dit?
  2. Is mijn mail aan xxxxx@planet.nl wel aangekomen?

Welkom op het forum, @Willemlouis! Zo op het eerste gezicht vermoed ik dat degene naar wie jij mailt zelf een regel heeft ingesteld dat mails doorgestuurd moeten worden naar dat gmail adres. En dat dit niet lukt om een of andere reden, en dat er daarom een bounce-melding wordt gegeven.

Zou je hier eens de volledige foutmelding willen plaatsen die je krijgt? Inclusief het 5.xx.xx nummer en z'n omschrijving dat daar ook in zou moeten staan? Aan de hand daarvan kan ik je meer vertellen wat het probleem is, en hoe dat opgelost kan worden. 


Welkom op het forum, @Willemlouis! Zo op het eerste gezicht vermoed ik dat degene naar wie jij mailt zelf een regel heeft ingesteld dat mails doorgestuurd moeten worden naar dat gmail adres. En dat dit niet lukt om een of andere reden, en dat er daarom een bounce-melding wordt gegeven.

 

Beste Erik_

 

Inmiddels is mijn voornaamste vraag beantwoord: xxxx@planet.nl heeft mijn mail wel degelijk gekregen.

Ik denk inderdaad dat hij een automatische doorstuurinstructie heeft aanstaan. Al heb ik dat niet gevraagd. 

Toch bedankt voor je reactie.

Willemlouis


Fijn dat de mail in ieder geval wel bij het bedoelde mailadres is aangekomen, Willemlouis :)