Skip to main content

Mijn hoofdaccount @xs4all is per ongeluk verwijderd. Ik wil dit opnieuw aanmaken. Ik heb met het 0800 nummer contact gehad. Het vrijgeven van mijn adres heeft geen resultaat. Het blijft niet beschikbaar. Ik leg het probleem hier ook maar voor, misschien is er een oplossing. Alvast bedankt.

Je moet niet dat 0800 nummer bellen maar het nummer van de xs4all helpdesk.


Ik ben overgegaan naar KPN. Dus het is de vraag of ik bij de xs4all-helpdesk moet zijn. Ga het iig proberen. Dank voor je reactie.


@irenevlst

Vermeld bij jouw profiel hier op het forum bij “Opmerkingen” het emailadres/-account dat je opnieuw wil aanmaken. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator kan de zogenaamde “reservering” van dat emailadres afhalen voor jou. Daarna kun je het emailadres weer aanmaken.


Heb mijn forumprofiel ingevuld. Bedankt! 


@irenevlst 

De vragen worden afgehandeld in volgorde van binnenkomst hier op het forum. Dus kan het soms even duren voordat een moderator antwoord kan geven.


Ik heb helaas nog altijd  geen reactie. Het  mailadres opnieuw aanmaken, lukt  niet. 


Het klopt dat je zelf nog geen @xs4all.nl emailadressen kunt aanmaken.

Dit zal pas kunnen als de gehele migratie van xs4all naar kpn afgerond is.

Tot die tijd zal er een foutmelding verschijnen als je dat toch probeert.

Ben jij zelf overgegaan naar KPN omdat je zelf een KPN Hussel abonnement hebt afgesloten of ben je op initiatief van KPN overgezet van XS4ALL naar KPN?

In het eerste geval neem je contact op met klantenservice van KPN en in het tweede geval met klantenservice van XS4ALL.


Ik ben overgezet naar KPN.

Ik probeer een adres @kpnmail aan te maken met voor de @ mijn oude email. Als het goed is zouden dan daar zowel aan het @kpn adres als nog aan het @xs4all  adres gerichte mails moeten aankomen. 

De foutmelding is dan ook dat xxxx@ kpnmail.nl  niet beschikbaar is. 

 

En ja ik heb nu hulp gevraagd bij xs4all.

 


Ik probeer een adres @kpnmail aan te maken met voor de @ mijn oude email.

De foutmelding is dan ook dat xxxx@ kpnmail.nl  niet beschikbaar is.

Het kan natuurlijk best dat een andere abonnee dat @kpnmail.nl adres al in gebruik heeft.

Zelf heb ik de emailaccounts van mijn gezin vastgelegd als voorletters.achternaam@kpnmail.nl. Die gebruiken we verder niet want wij mailen met de daarbij vastgelegde aliassen voornaam.achternaam@planet.nl.

Bij jou kan die structuur op dezelfde manier opgezet worden maar dan met een alias gelijk aan jouw huidige @xs4all.nl adres.


Hoi @irenevlst, welkom op ons forum!
Ik hoop dat mijn collega's van de XS4all klantenservice de oplossing voor je hebben! Dit moet wel goed te herstellen zijn lijkt me.
Mocht je nog vragen voor ons hebben dan weet je ons te vinden!


Tja, dat wist ik dus niet ……………………...


Ik probeer een adres @kpnmail aan te maken met voor de @ mijn oude email.

De foutmelding is dan ook dat xxxx@ kpnmail.nl  niet beschikbaar is.

Het kan natuurlijk best dat een andere abonnee dat @kpnmail.nl adres al in gebruik heeft.

Zelf heb ik de emailaccounts van mijn gezin vastgelegd als voorletters.achternaam@kpnmail.nl. Die gebruiken we verder niet want wij mailen met de daarbij vastgelegde aliassen voornaam.achternaam@planet.nl.

Bij jou kan die structuur op dezelfde manier opgezet worden maar dan met een alias gelijk aan jouw huidige @xs4all.nl adres.

Mijn adres is niet door een ander in gebruik genomen. Het staat op gereserveerd. Een bericht aan het adres @kpnmail geeft een foutmelding.


Hoi @irenevlst, welkom op ons forum!
Ik hoop dat mijn collega's van de XS4all klantenservice de oplossing voor je hebben! Dit moet wel goed te herstellen zijn lijkt me.
Mocht je nog vragen voor ons hebben dan weet je ons te vinden!

Dat is nog zeer de vraag. Er ligt nu een verzoek bij het beheerteam van xs4all. 


Ik probeer een adres @kpnmail aan te maken met voor de @ mijn oude email.

De foutmelding is dan ook dat xxxx@ kpnmail.nl  niet beschikbaar is.

Het kan natuurlijk best dat een andere abonnee dat @kpnmail.nl adres al in gebruik heeft.

Zelf heb ik de emailaccounts van mijn gezin vastgelegd als voorletters.achternaam@kpnmail.nl. Die gebruiken we verder niet want wij mailen met de daarbij vastgelegde aliassen voornaam.achternaam@planet.nl.

Bij jou kan die structuur op dezelfde manier opgezet worden maar dan met een alias gelijk aan jouw huidige @xs4all.nl adres.

Mijn adres is niet door een ander in gebruik genomen. Het staat op gereserveerd. Een bericht aan het adres @kpnmail geeft een foutmelding.

Je zegt dat xxxx@kpnmail.nl niet beschikbaar is.

Hoe weet je dat dat adres niet al door een ander in gebruik is?

Jouw xxxx@xs4all.nl mag dan gereserveerd staan maar dat betekent uiteraard niet dat daarmee xxxx@kpnmail.nl ook gereserveerd staat.


Ik kan in ieder geval al wel bevestigen dat het kpnmailadres gereserveerd staat. Dat moet geen probleem zijn.


Ik kan in ieder geval al wel bevestigen dat het kpnmailadres gereserveerd staat. Dat moet geen probleem zijn.

Nou dat is vermoedelijk wel een probleem omdat ik het daardoor niet kan herstellen. Volgens uw collegaas was het wel vrijgegeven,

Inmiddels ben ik geen stap verder, al mijn e-mal van jaren kwijt en kan xs4all kennelijk ook mijn mailadres + mailbox niet herstellen. Het begint nu echt nijpend  te worden.

Is het een idee om met de collegaas van xs4all te overleggen.  Graag een reactie en een plan om het op te lossen.


Ik heb er helaas simpelweg geen zicht op hoe XS4all dit moet/gaat oplossen maar wat ik met mijn vorige reactie bedoelde is dat het mailadres in ieder geval gereserveerd staat en deze niet zomaar door iemand anders aangemaakt kan worden.

Voor alle inhoudelijke vragen en opmerkingen over je XS4all abonnement kun je bij de XS4all klantenservice terecht. 
Meer informatie daarover kun je ook vinden in ons verzameltopic:

 


Ik heb er helaas simpelweg geen zicht op hoe XS4all dit moet/gaat oplossen maar wat ik met mijn vorige reactie bedoelde is dat het mailadres in ieder geval gereserveerd staat en deze niet zomaar door iemand anders aangemaakt kan worden.

Voor alle inhoudelijke vragen en opmerkingen over je XS4all abonnement kun je bij de XS4all klantenservice terecht. 
Meer informatie daarover kun je ook vinden in ons verzameltopic:

 

Het is nog altijd niet opgelost. Jullie wijzen naar elkaar. Misschien kan het in onderling overleg worden  gedaan? Ik heb xs4all  zojuist aansprakelijk gesteld voor de schade die ik hiervan ga ondervinden. Ik stel kpn hierbij ook aansprakelijk voor deze wanprestatie. 

In eerder contact met kpn is toegezegd dat de reservering van mijn adres zou worden verwijderd zodat ik het opnieuw zou kunnen toevoegen. Dat is kennelijk ook te moeilijk.

 

Ikverwacht dat het binnen een week na dit bericht in orde is gemaakt. Als dat niet het geval is ga ik juridische actie ondernemen. 

Mw mr I. Steketee 

 


Helaas kan ik je vanuit de KPN klantenservice hier simpelweg niet mee helpen. Zoals ik in mijn eerdere reactie noemde hebben wij geen inzage in je gegevens of de processen.
Hier op het forum proberen we je wel te helpen met algemene informatie en dingen die je als klant zelf zou moeten kunnen doen maar als er hulp van de klantenservice nodig is zul je daarvoor echt bij de XS4all klantenservice moeten zijn.

Als zij geen nog oplossing voor je hebben is dat natuurlijk ontzettend spijtig maar daarin kan ik dus niks voor je betekenen.