Skip to main content

Vandaag, 19 oktober, is kpnmail qua opzet iets veranderd, met wat meer mogelijkheden. Evenwel, mijn mappen prullenbak, concepten, spam en verzonden kan ik niet terugvinden. Waar te voinden???

Instructies linksonder zegt dat ik naar Weergave moet gaan en Mappenoverzicht moet aanschakelen, maar door dat te doen verandert er niets …. 

Hallo @Lamtel 

 

Kan je een afbeelding plaatsen zodat wij ook kunnen zien wat je precies ziet, indien nodig eerst even persoonlijke informatie weghalen uit de afbeelding.


@Lamtel 

Niet toevallig een nieuwe update voor jouw browser gekregen ?


@Lamtel 

Bij mij ziet het er normaal uit:

 

 


Dank voor de suggesties.

Het moet wel aan de browser (of wellicht aan bepaalde instellingen) van die desktop computer liggen. Mijn andere computers, inclusief laptops, laten het vertrouwde beeld met alle mappen zien. Ik kan het helaas niet direct oplossen omdat ik op een werktrip naar Afrika ben. Dus pas eind volgende week kan ik terug laten horen, sorry.

Bedankt nogmaals


 

 


Hoi @Lamtel, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je in Afrika ook genoeg andere dingen aan je hoofd hebt. Ik ben net als de rest benieuwd of het lukt bij terugkomst 🙂


Bedankt allemaal, voor de raecties, betreffende instellingen, betreffende broiwser veranderingen etc.

Ik ben naar Naironbi geweest voor werk, mijn laptop werkte daar normaal, ook met KPN webmail.

Ik kom vandaag terug en dacht maar weer eens even te beginnen om dingen te gaan proberen …

Schakel die desktop computer aan…. en webmail heeft weer de normale instellingen  !!!

Op mijn woord!!, tussen het uitschakelen van die desktop computer op 19 oktober en het aanschakelen op 29 oktober is er met de computer natuurlijk helemaal niets gebeurd; nu blijf ik dus maar gissen …..

Van harte bedankt tot zover, @Lamtel  (ik hoop niet tot een volgende keer!!)