Skip to main content

Waar vind ik de map met Mails ,want als ik dat opzoek op het Net ,via (AppData) vind ik ze niet.

En als ik ze nu wil opzoeken via de zoekfunctie (rechtsboven) ,wat moet ik dan invullen als letter-combinatie.

 

Mvg

 

screen-shot

 


Wie heeft voor mij WLDCore.dll

want die mis ik.

 

Mvg


Voor de wldcore.dll kun je even googlen. Die is eenvoudig te downloaden.

op microsoft.com staat hoe je deze reparatie doet.

Gebruik wel een betrouwbare site en een goede antivirus, voor je het weet heb je een virus binnen.


@harry61 

Ook niet later een emailprogramma geïnstalleerd ? Zo nee, dan heb je waarschijnlijk altijd de KPN webmail gebruikt.


@harry61

Een tooltje/programma waarmee je "diep onder moterkap” / de bestandsstructuur van Windows kunt bekijken is (AntiBody's) WIZTREE.

Als je echt nog Windows Live Mail wil gebruiken dan wil ik je nog wel dat programma opsturen.

Ik begin echter te betwijfelen of je op die andere PC wel een emailprogramma hebt gebruikt.

Hallo Willy 22,

zou je dat programma op willen sturen ,dan kan ik de mail`s uitlezen.

Dank U 

Mvg


Ik zie in het plaatje inderdaad mappen die door Windows Live mail zijn gemaakt.


Ik zie in het plaatje inderdaad mappen die door Windows Live mail zijn gemaakt.

Je hebt een Pb.

 

Mvg


Hallo mensen of leden,

heb van Willy22  ; Windows Live Mail Essential 12 toe gestuurd gekregen.

hoe stel ik hem in.

wat moet er bij ; inkomende server staan ;IMAP of POP en wat voor poortnr

                           uitgaande server staan; ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, en wat voor poort nr; ?

 

Mvg


https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm


krijg hem niet aan het draaien.


Ben nog steeds op zoek naar dat andere mail programma die op die gecrashte Pc stond.

Heb toen de hele Pc gekopieerd ,en naar een externe geheugen verplaatst ,en daar moeten toch de programma`s opstaan .

Oa; dat mail programma.

Als ik het letterlijk neem zoals je het schrijft en het dus echt “gekopieerd” hebt, dan heb je de e-mails niet op die externe schijf gezet aangezien AppData een verborgen map is. Je zult dus echt minstens een back-up programma hebben moeten gebruiken of alle directories en files (mappen en bestanden dus) de status ‘niet verbergen’ hebben moeten geven. Het merendeel van de mensen weten niet waar deze instelling zich bevind en willen verborgen bestanden ook niet getoond hebben omdat ze niet voor niets verborgen zijn; lees: Bij verwijderen van bestanden uit het merendeel van die mappen raak je dus vaak belangrijke bestanden zoals e-mails etc. kwijt.

Heb je niet gewoon toevallig tijdens het maken van die kopie de Windows map en eventueel de map met je naam gekopieerd zonder daarin de map AppData?

 


Hallo GerritS76

ik heb gewoon ; schijf C waar bij mij alles op zat van die Pc met rechts geklikt ; kopieren naar een lege map.

En daar naderhand de Letter C aan gekoppeld.


Hallo GerritS76

ik heb gewoon ; schijf C waar bij mij alles op zat van die Pc met rechts geklikt ; kopieren naar een lege map.

En daar naderhand de Letter C aan gekoppeld.

Dus voordat je dit deed heb je niet eerst in je verkenner “Alle verborgen bestanden weergeven” aangevinkt voordat je begon met kopiëren ?


Maar hoe krijg ik nu de nieuwe Windows Live Mail van Willy22 aan het draaien.

kreeg ik die ook maar is : ganges


Hallo GerritS76

ik heb gewoon ; schijf C waar bij mij alles op zat van die Pc met rechts geklikt ; kopieren naar een lege map.

En daar naderhand de Letter C aan gekoppeld.

Dus voordat je dit deed heb je niet eerst in je verkenner “Alle verborgen bestanden weergeven” aangevinkt voordat je begon met kopiëren ?

nee ,niet dat ik weet.


nee ,niet dat ik weet.

Het maken van een back-up is iets heel anders dan kopiëren van de ene harde schijf naar de andere harde schijf. Bij gewoon kopiëren zonder ‘verborgen, weer te tonen’ ontbreken sowieso dus al je e-mails maar bijvoorbeeld ook andere programma instellingen die in die mappen opgeslagen waren.

Zelfs al zou Windows Live Mail werken, dan nog heb je die e-mails dus niet terug.

Met de instellingen zoals ze getoond worden op deze pagina zou je e-mail gewoon moeten werken. Hou er wel rekening mee dat Windows Live Mail al sinds 2017 niet meer wordt ondersteund en dus geen updates meer ontvangt.

Wat lukt er nu niet precies met Windows Live Mail? Je hebt 'm ontvangen en geïnstalleerd, en verder?


Krijg steeds de melding; de server heeft de aanmelding geweigerd.


Krijg steeds de melding; de server heeft de aanmelding geweigerd.

Welke instellingen heb je genomen?

POP3 of IMAP ?

Ik zou voor nu overigens voor IMAP gaan zodat de e-mails voorlopig nog bij KPN opgeslagen blijven worden en je die straks niet ook kwijt raakt.


Krijg steeds de melding; de server heeft de aanmelding geweigerd.

Welke instellingen heb je genomen?

POP3 of IMAP ?

Ik zou voor nu overigens voor IMAP gaan zodat de e-mails voorlopig nog bij KPN opgeslagen blijven worden en je die straks niet ook kwijt raakt.

of het is IMAP of POP  maar geen pop3 en nog wat anders.

en ik heb IMAP 


code ; 800cccd1


of het is IMAP of POP  maar geen pop3 en nog wat anders.

en ik heb IMAP 

Code 800cccd1 betekent dat je gebruikersnaam en wachtwoord niet juist zijn, als je deze kopieert en plakt let dan goed op, het komt namelijk vaak voor dat aan het eind nog een spatie wordt toegevoegd waardoor de gebruikersnaam en wachtwoord niet juist zijn.

Let er daarbij op dat je wel de logingegevens van je e-mail account invult en niet de logingegevens die je gebruikt voor Mijn KPN 😉


of het is IMAP of POP  maar geen pop3 en nog wat anders.

en ik heb IMAP 

Code 800cccd1 betekent dat je gebruikersnaam en wachtwoord niet juist zijn, als je deze kopieert en plakt let dan goed op, het komt namelijk vaak voor dat aan het eind nog een spatie wordt toegevoegd waardoor de gebruikersnaam en wachtwoord niet juist zijn.

Let er daarbij op dat je wel de logingegevens van je e-mail account invult en niet de logingegevens die je gebruikt voor Mijn KPN 😉

waar kan ik die vinden ,die login gegevensvan mijn e-mail account.


of het is IMAP of POP  maar geen pop3 en nog wat anders.

en ik heb IMAP 

Code 800cccd1 betekent dat je gebruikersnaam en wachtwoord niet juist zijn, als je deze kopieert en plakt let dan goed op, het komt namelijk vaak voor dat aan het eind nog een spatie wordt toegevoegd waardoor de gebruikersnaam en wachtwoord niet juist zijn.

Let er daarbij op dat je wel de logingegevens van je e-mail account invult en niet de logingegevens die je gebruikt voor Mijn KPN 😉

waar kan ik die vinden ,die login gegevensvan mijn e-mail account.

ps; kopieer en plak niks .type alles


waar kan ik die vinden ,die login gegevensvan mijn e-mail account.

De gegevens kan je vinden of opnieuw instellen (en evt. nieuwe accounts aanmaken etc.) via KPN E-Mail, om op die pagina in te loggen heb je wel de login gegevens nodig van MijnKPN.

 

ps; kopieer en plak niks .type alles

Extra goed opletten dus dat er geen fouten gemaakt worden.


Snap er niks van, maarja er zijn ook bijna geen nachtvluchten meer met de Postduiven.

Het wil en werkt niet met het inloggen