Skip to main content

Waar vind ik het e-mailadres van kpn om een vraag te stellen? 

Hallo @charonhoffmann , nergens, KPN kun je niet mailen, wel bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

 


Okee dankjewel 


Hallo @charonhoffmann , nergens, KPN kun je niet mailen, wel bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

 

@charonhoffmann en je kunt die vraag uiteraard ook hier op het forum neerzetten.


Waarom sturen jullie zelf wel een e-mail en zijn jullie zelf niet te bereiken door No Replay. Bellen is geen optie met die wachttijden en allemaal veel te tijdrovend. Ik wil gewoon kunnen beantwoorden zodat het ook gelijk duidelijk is waar het over gaat.  Dit is echt geen service bieden KPN. 


Waarom sturen jullie zelf wel een e-mail en zijn jullie zelf niet te bereiken door No Replay. Bellen is geen optie met die wachttijden en allemaal veel te tijdrovend. Ik wil gewoon kunnen beantwoorden zodat het ook gelijk duidelijk is waar het over gaat.  Dit is echt geen service bieden KPN. 

Hallo @Patricia Markus-Koster andere contactmogelijkheden zijn Twitter, Facebook en dit forum.

 


Ik ga vandaag mijn app. terugsturen naar Kpn. 

Ik vermeld mijn klantnummer.

Krijg ik een bevestiging van ontvangst van Kpn? 


Na ontvangst wordt er geen bevestiging verstuurd @ReginaldW


Beste Jeroen, 

 

Vandaag de compleet geleverde app. en bekabeling terug gestuurd tav Kpn Alphen a/d Rijn. Dit in eigen doos omdat de toegezegde retour doos helaas niet bezorgd is. Een ontvangstbevestiging van Kpn van het compleet in goede orde ontvangen van de totale set zou normaal zijn zodat er achteraf nooit geen punt van discussie mogelijk is. 


Duurzaamheid is erg belangrijk voor ons?

 

4 Januari geef ik aan dat ik geen retourdoos ontvangen heb om de geleende app. terug te sturen. Vervolgens complete app. incl. bekabeling retour gedaan naar antw. nr:10119 en om een bevestiging van ontvangt gevraagd. Die wordt niet verstrekt. OK, prima alles netjes afgehandeld dacht ik. Tot vandaag. Komt er een retourdoos met begeleidend schrijven, geprint retour etiket en dit alles in plastic geseald.

 

Hoe belangrijk is duurzaamheid echt voor jullie?