Skip to main content

Waar wijzig ik het email adres van de nieuwsbrieven?

Via google en de aanwijzingen van KPN kom ik “gewoon” bij de instelling van de basis gegevens bij het basis e-mail adres uit. Echter bij de selectie van het versturen van nieuwsbrieven kun je het e-mail adres NIET veranderen, dus je eerste e-mail adres blijft daar gewoon staan.

Probleem:

Ik had een mijnnaam@ziggo.nl adres als basis e-mail bij mijn KPN account. Mijn mijnnaam@ziggo.nl account is gestopt (mailbox afgesloten, alleen nog te lezen, niet versturen), ik heb nu mijn @kpnmail.nl adres in gebruik dus ingesteld in de basis persoons gegevens. Het nieuw ingestelde e-mail adres staat niet bij d elijst voor het aan- en uitvinken van de nieuwsbrief verzenden. Dus die landt in mijn oude postbus op het ziggo account. Waar kan ik dat wijzigen?

Hallo @HenkD via MijnKPN, rubriek privacyinstellingen kun je per product instellen hoe  je wat wel of niet wilt ontvangen.

 


Dank je JanD,

 

Echter daar blijkt dus het oude e-mail adres staan, ik kan die uitvinken. Maar het aanzetten naar het nieuwe adres kan dus niet. 

 

gr.

Henk


Dank je JanD,

 

Echter daar blijkt dus het oude e-mail adres staan, ik kan die uitvinken. Maar het aanzetten naar het nieuwe adres kan dus niet. 

 

gr.

Henk

Ik heb dat probleem ook eerder gehad. Een moderator heeft het voor mij gecorrigeerd, nadat ik het juiste e-mailadres in de privé-instellingen in mijn profiel van dit forum had gezet.

Piet.


Dank je Piet!


Hoi @HenkD, ik zie dat je hier al op weg geholpen bent, top! Je komt er niet uit met het wijzigen van je e-mailadres lees ik. 

Ik kijk graag even met je mee. Vul je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief je geboortedatum, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer dat bij ons bekend is, en je oude + nieuwe e-mailadres. Dingen zoals de e-mailadressen en IBAN kan je kwijt in het veld ‘persoonlijke opmerkingen’. Daar is het alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. 

Geef je me hier een seintje zo gauw je ze ingevuld hebt?