Skip to main content
Ik wil graag weten waarom KPN geen algemeen e-mailadres heeft.

Via de helpdesk is mij verteld dat het onmogelijk is om via de mail in contact te komen met KPN.

De enige mogelijkheid om iets met KPN vast te leggen is dit forum.
Hallo RRigters,

De meeste providers hebben gekozen voor hulp aan klanten via de website, Facebook, chat, Twitter en diverse fora.

Bijna geen een provider is rechtstreeks via e-mail te bereiken.

Zelf gebruiken de providers uiteraard wel de e-mail in hun communicatie naar de klanten toe en dat zijn in de regel altijd no-reply-adressen, het is niet anders.
Hoi @RRigters

Je kunt eventueel online chatten met een KPN medewerker

https://www.kpn.com/service.htm

Scroll helemaal naar beneden.
@RRigters Welkom op het forum! Het klopt dat wij niet meer mailen. We proberen wel zo veel mogelijk verschillende ingangen te hebben waar de klant ons kan bereiken. Bij chat kun je bijvoorbeeld een uitdraai laten maken van de chat en dan horen we ons uiteraard aan de gemaakte afspraken te houden. Verder kun je hier bij mij terecht op het forum! Mocht ik iets voor je kunnen doen, kun je hier of via een privébericht reageren! Ik help je graag verder!


De meeste providers hebben gekozen voor hulp aan klanten via de website, Facebook, chat, Twitter en diverse fora.

En daar gaat het dus fout. Met een nederlands bedrijf in kontakt komen via amerikaanse bedrijven die het niet zo nauw nemen met privacy. Vooral des te bedenkelijker omdat er ook nogal eens over financien gepraat moet worden.


Gelukkig heb je het forum gevonden.  100% kpn!! Een medewerker reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk. Het kan dus iets langer duren.


Ondertussen ben ik gestopt om op elk onderwerp hier over te reageren, maar in dit geval ga ik de verbazing hier over weer even ondersteunen, zie dit :

https://forum.kpn.com/internet-9/wie-helpt-mij-aan-het-emailadres-van-kpn-438212?postid=532509#post532509


In de meterkast komt een licht groene kabel uit de grond. Deze kabel is niet aangesloten. Is deze kabel door het verzakken van de grond misschien uit het kastje getrokken ?

Groeten John


Hallo @Johnnieb 

Dat is een Coax kabel van een ‘kabel’ maatschappij zoals Ziggo. KPN heeft daar niets mee te maken.


Oké bedankt.


Dan zal die kabel nog van KPN zijn. Ik ben de eerste bewoner en al tijd KPN gehad

 


Hoi @Johnnieb . Die kabel is, zeker weten, niet van KPN. Heel veel woningen in Nederland zijn ooit aangesloten op zowel het KPN netwerk en als het CAI netwerk. Dat zijn twee individuele netwerken die volledig los van elkaar opereren. Blijkbaar heb jij destijds voor KPN gekozen maar de infrastructuur voor een kabel abonnement ( bijvoorbeeld ziggo) is blijkbaar ook in jouw woning aanwezig.

Â