Skip to main content

Waarom zie ik bij de KPN cloud zoveel dezelfde weergave namen?

 

Dat is wel merkwaardig inderdaad @Cloud overzicht, kun je ze ook veranderen van naam? Kun je het eens vanaf een ander apparaat proberen?
We hebben hier ook een handig topic over:


Jep ook op de iPad hetzelfde.

Het het gaat om de keuze die ik in de rode cirkel aan klik!

 


Dat is raar inderdaad, en als je ze aanklikt, openen ze dan allemaal dezelfde map of verschillende?
En hebben ze daar dan een andere naam of blijven die mappen “mijn bestanden” heten?


Idd dat is een raar overzicht. Het blijven steeds dezelfde mappen te openen!  


@Cloud overzicht ik wil dit graag even doorzetten bij mijn collega's maar heb daar nog wel wat gegevens voor nodig.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Klaar 👍🏻


Top! Ik heb het doorgegeven, het ligt nu bij de leverancier, zodra we meer weten hoor je van me!


Hoi @Cloud overzicht, we hebben reactie vanuit de leverancier, zij herkennen dit niet en hebben de volgende vragen:


1) Gebeurt dit alleen op de iPhone en iPad; zie je de dubbele foldernamen ook in Webmail (https://webmail.kpnmail.nl/) of andere clients zoals Thunderbird, Outlook, etc?

2) Is er (al) geprobeerd om het account van het Apple apparaat te verwijderen en weer toe te voegen?


Hoi, Klopt op mijn MacBook Pro kan ik dit niet naspelen. In de web-versie ook niet enkel in de app van de iPhone en iPad! Ja ik heb zojuist de KPNcloud app verwijderd iPhone opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd, probleem (vooralsnog) opgelost 👍🏻


Hoi, Klopt op mijn MacBook Pro kan ik dit niet naspelen. In de web-versie ook niet enkel in de app van de iPhone en iPad! Ja ik heb zojuist de KPNcloud app verwijderd iPhone opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd, probleem (vooralsnog) opgelost 👍🏻

Goed om te horen @Cloud overzicht, hopelijk blijft het nu ook goed gaan! Houd het wel even in de gaten, mocht je onverhoopt toch weer tegen problemen aanlopen, laat het ons dan vooral weten :)