Skip to main content

Sinds onze verhuizing moeten we ineens betalen voor een tweede E-mail adres??? Is dat nieuw? Nooit gehad. 

Heb al paar keer geprobeerd te bellen, kom er niet door, te lange wachttijd, omdat jullie winkel hier even is gesloten wegens verbouwing. Allemaal niet handig :-(

 

@rimmarkran 

Wanneer begonnen die abonnementen ? Is dat 2e abonnement soms een “Email Only” abonnement ?

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” welke emailadressen je hebt en bij welk klantnummer /abonnement die horen. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie. Met die informatie kan een moderator gericht in de administratie van de KPN zoeken en met een reactie komen.


Goedemorgen @rimmarkran, ik wil graag met je meekijken naar je abonnement. Wil je je profiel invullen met je gegeven en een berichtje plaatsen zodra je dit hebt gedaan? Kan je bij ‘persoonlijke opmerkingen’ neerzetten welke e-mailadressen je gebruikt? 


Ja profiel ingevuld. 

 


Dankjewel! Bij de verhuizing heb je een nieuw abonnement gekregen en is je oude abonnement omgezet naar een e-mail only abonnement. Eind mei heb je toen de twee e-mailadressen laten verplaatsen, maar er was een derde e-mailadres. Doordat deze niet is verplaatst, is het e-mail only abonnement actief gebleven. Ik heb dit laatste e-mailadres nu alsnog omgezet. Mocht je deze niet willen behouden, dan kan je dit e-mailadres verwijderen. Het e-mail only abonnement wordt nu automatisch stopgezet, omdat hier geen e-mailadressen meer actief zijn en hier ontvang je een slotfactuur van. 


Hartelijk bedankt! Ik heb het adres verwijderd. Ik neem aan dat we nu geen 7.50 p mnd meer gaan betalen?

 


O sorry 😞 vorige bericht was overbodig! 

Nogmaals hartelijk bedankt!

 


Graag gedaan en het klopt inderdaad wat je zegt. Ik wens je een fijne dag toe!