Skip to main content

Onze laatste rekening werd bij een familielid  bezorgd via mail, dit is ongevraagd en tegen de regels van de AVG,  helaas komen we er telefonisch  niet uit, omdat medewerker  vindt dat het jammer is dat we altijd in hoek zitten waar de klappen vallen,  helaas zit ik niet op zo,n antwoord te wachten. Hierdoor raak ik geïrriteerd. 

Ik wil gewoon dat KPN het hersteld zonder dat er moeilijk wordt gedaan , is dit nu zo moeilijk??

 

Hallo @Rifka binnen MijnKPN in je profiel kun je je e-mailadres controleren en eventueel aanpassen.

 


In mijn KPN is het niet  veranderd, zij hebben, onze gegevens  door elkaar gehaald  met een familielid met de dezelfde achternaam,  en de mail adressen zijn zeer afwijkend, dus heel raar


Goedemorgen @Rifka, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dit is inderdaad niet de bedoeling! Dezelfde achternaam kan ik begrijpen, maar er moet ook gekeken worden naar de overige informatie zoals adres, klantnummer ect. Ik pas het graag weer aan naar het juiste e-mailadres zodat dit niet meer voorkomt, maar heb hiervoor wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer én het juiste e-mailadres? Je kan dit kwijt in de kopjes, en overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN medewerkers!

Ik hoor graag wanneer je het hebt ingevuld, dan kan ik het zo snel mogelijk wijzigen. En mijn welgemeende excuses hiervoor, dit had niet mogen gebeuren!


Bij uw abonnement heeft u 5 mailboxen tot uw beschikking. Bij elke mailbox is het mogenlijk om meerdere emailadressen te registreren. Waarschijnlijk word de factuur nog gewoon naar hetzelfde en juiste emailadres gestuurd. Maar is het emailadres van uw familielid bij dezelfde mailbox geregistreerd. De oplossing zou dan dus zijn: dat emailadres van uw familielid te verplaatsen naar een andere mailbox.


@Rifka, ik zie in de factuur inderdaad het verkeerde mailadres staan, maar verder overal het juiste mailadres.. Heb je in MijnKPN nog gekeken of het aangepast is of niet? Bij contactgegevens, meteen als je inlogt (via de website het handigste).


@Rifka, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je het nog kunnen controleren in MijnKPN?


@Rifka heb inmiddels een bevestiging gezien van 8 maart dat er iets in MijnKPN gewijzigd is. Hier staat ook het onjuiste e-mailadres als nieuw e-mailadres genoteerd. Kan het zijn dat het door iemand (in het gezin misschien) gewijzigd is (iemand die in MijnKPN kan komen met de gegevens), maar ook meteen weer teruggezet zodat het in MijnKPN weer goed stond? Dan zal de volgende factuur wel op het juiste e-mailadres komen (rita...@hetnet.nl). Of heb je een partner die een KPN ID aangemaakt heeft met het onjuiste e-mailadres en het product heeft gekoppeld? Kan je nagaan bij de eigenaars van het e-mailadres (dezelfde achternaam, dus denk dat je ze kent?) of zij per ongeluk iets hebben gewijzigd?


 Niemand heeft hier wat veranderd in mijn KPN  , het mailadres stond nog gewoon goed vermeld , mijn  inlog is alleen bij mijzelf bekend.

Ik hoop dat het nu geregeld  is, binnenkort  komt er weer een factuur dan pas kunnen we zien of het nu goed gaat,

Helaas is het niet de eerste keer dat KPN Gegevens door  elkaar haalt, dit zou niet mogelijk  moeten zijn als de abonnement nrs en mailadres niet door klanten  worden veranderd, dan kan dit KPN  dan mijn inziens ook niet ongevraagd veranderen. 

We wachten  maar weer af,  Rita