Skip to main content

Mijn dochter heeft een oud planet.nl emailadres. Het werkt alleen op haar tablet (ze weet ook het wachtwoord niet meer). Maar hoe kan het zijn dat het werkt? Betaalt ze (zonder het te weten) daar abonnementsgeld voor? Of is dat een gratis service?

Dan zal dat @planet.nl adres als aiias bij één van de emailaccount vastgelegd zijn.

Log met jouw KPN ID eens in op email.kpn.com en kijk een bij de emailaccounts.


dankjewel, maar bij mijn weten heeft ze geen abonnement en account bij KPN ?


dankjewel, maar bij mijn weten heeft ze geen abonnement en account bij KPN ?

Heb jij een abonnement bij KPN?

Heeft jouw dochter dan wellicht een emailaccount onder jouw abonnement?

Heb je dat gecontroleerd?


nee, geen enkel KPN abonnement, ze heeft alleen een oud abonnement van Youphone voor de mobiele telefoon. Dat is het enioge dat ik kan bedenken. Zou het via dat mobiele telefoonabonnement kunnen lopen ? lijkt me onwaarschijnlijjk toch ?


@Marcel1234567890

Nee, het mobiele abonnement staat los van dat planet.nl emailadres. Misschien heeft de KPN vergeten om het abonnement te verwijderen ? Dan moet je vragen om het abonnement volledig te laten opheffen. Dat verzoek kun je doen via dit forum of via de KPN klantenservice ( tle. 0800 - 0402 ). Via de klantenservice gaat het echter een flink stuk sneller.


Hallo @Marcel1234567890, uit jouw woorden maak ik op dat zowel jij als jouw dochter op dit moment geen KPN abonnement afneemt. Een e-mailadres hoort normaal gezien bij een internetaansluiting. Wellicht dat er in het verleden een KPN abonnement is geweest? Waarbij tot op heden de e-mailadressen niet opgeheven zijn.Â