Skip to main content

Vreemd! Ik zend een per mail een bericht aan een groepje adressen uit mijn eigen correspondentie vanuit mijn eigen account. De adressen staan in het BCC veld en  KNP weigert het af te leveren omdat ze het als SPAM zien?

Ik kan u verzekeren dat deze mensen op hun bericht zitten te wachten. 

Als dit als SPAM gezien wordt door de filter hoe kan ik dan 10 mensen tegelijk eenzelfde bericht sturen? 

Heel erg vervelend dit. 

Hallo @PHooghiemstra , als je de mail per geadresseerde stuurt, gaan het dan wel goed?

Ging het eerder wèl goed, zoals je dat groepsgewijs deed?

 

 


Hallo @PHooghiemstra, dit is wel gek. Ik zie zo eerlijk gezegd geen reden waarom deze berichten niet verstuurd kunnen worden. Wellicht kan @Raymondt eens zijn licht schijnen over deze situatie. 


Hoi @PHooghiemstra ,

Graag kijk ik even met je mee. Zou je het e-mailadres waar vanaf je verstuurt even in willen vullen in je profiel (in een van de velden die met ‘Privé’ is aangeduid), dan kunnen we hopelijk nagaan wat er mis gaat.

Graag ook even een seintje in dit topic als je het ingevuld hebt.


Hoi @PHooghiemstra ,

Graag kijk ik even met je mee. Zou je het e-mailadres waar vanaf je verstuurt even in willen vullen in je profiel (in een van de velden die met ‘Privé’ is aangeduid), dan kunnen we hopelijk nagaan wat er mis gaat.

Graag ook even een seintje in dit topic als je het ingevuld hebt.

Inmiddels heeft het 'probleem’ zich opgelost. Ik had een fout gemaakt in het emailadres waarnaar ik het bericht stuurde buiten de BCC groep. Wat ik wel vreemd iblijf vinden is dat KPN het dan als SPAM aanmerkt en niet gewoon meldt dat de mail onbestelbaar is. De BCC geadresseerden hebben de mail overigens NIET ontvangen. 

Ik heb het zelfde bericht vandaag opnieuw verzonden en dit keer de zelfde groep adressen als in  CC gezet. Het bericht is verzonden en, gezien de reacties, ontvangen  zonder moeilijkheden. 


Hallo @PHooghiemstra ,

Zonder de details allemaal te kennen is het lastig voor me om op dingen in te gaan, maar wat je zegt komt inderdaad wel voor in sommige gevallen. Ik ben in elk geval blij om te lezen dat het probleem opgelost is.


Hallo @PHooghiemstra 

Ik heb het zelfde bericht vandaag opnieuw verzonden en dit keer de zelfde groep adressen als in  CC gezet. 

door nu de adressen-groep in CC te zetten is erg privacy-onvriendelijk, andere leden van de groep hoeven mijn e-mailadres niet te weten en omgekeerd ook niet.

Als je een volgende keer zoiets doet stuur de mail dan naar jezelf en de overige adressen via BCC.

Succes.