Skip to main content

Hi KPN, Het E-mail Only-abonnement van KPN kost 7,50 euro per maand.

Waarom betaal ik als XS4all klant voor het behouden van mijn xs4all e-mailadres 15,25 per maand?

Groet, Suzan

Hi @SuzanKr! Een los e-mail only van KPN kost 7,50 per maand. Als je een KPN of XS4ALL abonnement hebt kunnen we die combineren. In dat geval behoud je de e-mailadressen zonder verdere kosten. 

Bel als je dit wilt met de klantenservice van KPN of XS4ALL


Hi @SuzanKr! Een los e-mail only van KPN kost 7,50 per maand. Als je een KPN of XS4ALL abonnement hebt kunnen we die combineren. In dat geval behoud je de e-mailadressen zonder verdere kosten. 

Bel als je dit wilt met de klantenservice van KPN of XS4ALL

Hi Bram, Ik heb geen abo bij KPN of XS4all. Alleen een e-mail only van XS4all, zegmaar. Kan die ook 7,50 worden? :)


@SuzanKr bedoel je het samenvoegen van een KPN e-mail only en een XS4ALL e-mail only? Ik kan dat niet met volledige zekerheid zeggen. Ik wil aanraden hiervoor toch naar de XS4ALL klantenservice te bellen. Het samenvoegen van e-mailadressen is binnen 1 gesprek in orde te maken normaalgesproken. 


Dat klinkt hoopvol, nu nog iemand aan de lijn zien te krijgen (ik hang nu alweer 17 minuten in de wacht).


Hi @SuzanKr! We zijn een weekje verder. Is het gelukt de abonnementen samen te laten voegen?