Skip to main content

Ik krijg steeds de waarschuwing dat de instellingen voor mijn planet account zijn verouderd. 

Ik weet niet wat ik daaraan moet doen.

Krijg geen mail meer op mijn laptop. HTML niet meer ondersteund?

 Kom niet verder

Hallo @cubus 

 

Zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm, daar kan je en een aantal probleemoplossingen en de juiste instellingen voor allerlei apparaten en programma's vinden.


Hoi @cubus. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze waarschuwing te zien krijgt. Wanneer krijg je deze melding precies te zien? GeSP deelt hierboven al de juiste pagina, heb je het probleem inmiddels al kunnen verhelpen?


Beste Gesp en Vikash dank voor jullie reacties

Ik heb op de betreffende pagina gekeken, maar kom daar niet verder.

Behalve dat  mijn  account niet meer HTML ondersteund is??

Sinds een paar maanden krijg ik regelmatig die waarschuwingen links onderin de zwarte balk.

Sinds die tijd krijg ik ook geen mail meer  op mijn planet  adres.

Ik kan de mail wel lezen via de webmail.

 

Ik vrees dat te digibetisch ben omdat ik vaak de computertaal niet begrijp.

Dus ik denk dat ik toch maar eens iemand ga vragen om mij te helpen.


@cubus Is het inmiddels al gelukt om het e-mailadres op de juiste manier in te stellen?


Nee, maar eerlijk gezegd ben ik er verder niet fanatiek mee bezig geweest.

Krijg ook steeds dat ik geen HTML ondersteuning heb,

Van de zomer 4 maanden in het buitenland geweest. In die tijd zijn berichten van Facebook verdwenen

en begonnen de waarschuwingen.

Nieuwe wachtwoorden ingesteld, en verder kom ik niet.

Haal mijn planet.nl mail op via de webmail.

Dank voor de belangstelling! :)


Je kan er altijd nog voor kiezen om met jouw laptop naar een KPN winkel in de buurt te gaan. Dan kunnen mijn collega's in de winkel jou verder helpen hierin. Natuurlijk is het ophalen van jouw e-mail via KPN Webmail ook een goede oplossing. 


Ik ben wel benieuwd naar wat voor een foutmelding er dan gegeven wordt.

Kan je eens een screenshot plaatsen? Wel even een deel van dat emailadres (en andere persoonlijke gegevens) wegpoetsen.


dat is lastig want het berichtje komt snel in de zwarte balk rechts onder en is ook weer heel snel verdwenen.

Ik ga er idd. iemand bij halen.

het irriteert me als iets niet werkt zoal het moet.


@cubus 

Het volgende trucje wil ook nog wel eens helpen. Schrijf alle instellingen op, verwijder het account uit jouw emailprogramma, schakel jouw laptop uit gedurende een ca. 5 minuten, start de laptop en maak het account weer aan.