Skip to main content

Goedemorgen,

Wie kan mij helpen mijn email weer aan de praat te krijgen. Heb noodgedwongen mijn wachtwoord moeten wijzigen, krijg  het echter nergens meer aan de praat…. :(

na 3 chatbots en eindelijk iemand aan de vaste lijn die me telefonisch te woord heeft gestaan, lijkt het te liggen aan het feit dat ik heb geprobeerd mijn wachtwoord te wijzigen vanuit een Ziggo omgeving. Wel toestaan om het te wijzigen en vervolgens dan alle toegang ontzeggen is niet de goede volgorde zou ik denken.

Ik moet dus eerst een kpn netwerk zien te vinden om verder te kunnen ? Ik maak alleen gebruik van de webmail.

iemand die hulp kan bieden ?


Hallo @jhgb1, welkom op ons forum!

Je hebt het wachtwoord van jouw KPN webmail dus gewijzigd, maar nu kun je er geen gebruik meer van maken. Mijn collega's hebben aangegeven dat dit komt omdat je een Ziggo verbinding hebt. Dit komt mij echter niet bekend voor. Kom je wel gewoon in MijnKPN? Zo ja, wil je dan eens kijken wat er gebeurt als je het wachtwoord nogmaals wijzigt? Ik ben benieuwd of je daarna wel weer toegang hebt tot webmail


@jhgb1 :

Ben je recentelijk overgestapt van Ziggo naar de KPN en heb je toen bij het KPN ID jouw emailadres/-account van Ziggo gebruikt ? Zo ja, dan moet je bij het KPN ID het Ziggo emailadres vervangen door een KPN emailadres/-account.


Goedendag, dank voor jullie reacties!

ik kwam van telfort terecht bij kpn, dus voorheen maakte de provider in wezen niet uit. Doordat het nu kpn is geworden wordt je uiteindelijk gedwongen om bepaalde settings aan te passen.

 

wat ik gewoon niet kan vatten is dat je wel kunt wijzigen vanuit een andere provider maar wanneer je dan de wijziging wilt bevestigen je er niet meer in komt, zal ongetwijfeld aan mijn ontbrekende kennis liggen op dat vlak.

 

de oplossing; creeer een hotspot op mobieltje welke Kpn als provider heeft en dan kun je wel weer door.

 

Wat mij betreft; case closed!

 

#blijfgezond


Ik vind dat zelf ook vreemd, @jhgb1. Je zou denken dat als je kunt wijzigen, je ook gewoon kunt inloggen. Maar gelukkig ben je er alsnog uitgekomen door een hotspot van jouw telefoon te maken, fijn!