Skip to main content
Hallo,

Ik wil mijn wachtwoord van mijn planet account resetten, maar het lukt niet. Kan ik vanuit jullie gewoon via de post een nieuw wachtwoord krijgen? Ik ben er nu al zo lang mee bezig en zit in een soort van loop waar ik niet uit komt. Heel vervelend!

Met vriendelijke groet,

Linda
@ljmlugt



Heb je de aanwijzingen op deze site al gevolgd?

Zie https://www.kpn.com//service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm
Uiteraard.
Hi Linda, welkom hier.



Zou je je profiel willen aanvullen met het @planet account waar het om gaat en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dit kan onder 'Persoonlijke instellingen'.
Kun je dit ook op je mobiel doen of moet dat op een computer?
Kan met allebei, geen probleem @ljmlugt
Nu heb ik het mailadres gewijzigd, maar ik moet bevestigen en die mail is nu juist naar mijn planeet account gestuurd waar ik dus nu niet bij kan.....
Ik zit op een mobiel met Android en een collega met iPhone, het lukt ons beiden. 🙂
Het wijzigen lukt ook wel, maar ik moet het bevestigen. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat die bevestigingsmail is gestuurd naar het account waar ik mijn wachtwoord van kwijt ben....
Hmm, vul a.j.b. hier onder 'Persoonlijke opmerkingen' het @planet adres in. Dan kijk ik met je mee.
Gedaan.
Elkaar net gesproken en volgens mij ook gelukt. Dit ging om een betaald e-mailadres. Laat het me weten zodra je alles hebt opgeslagen wat er nog op de server stond. Dan zet ik het adres over naar je huidig internetpakket en zeg ik je betaalde abonnement op.
ik heb het doorgenomen, maar alles kan weg hoor. Nog super bedankt voor de hulp!
Wil je het adres nog wel behouden? Of mag alles weg?
Het adres wil ik nog wel behouden, maar de mailbox mag leeg.