Skip to main content

Naar welk adres kan ik als laatste redmiddel een brief sturen om achter  mijn wachtwoord voor hetnet.nl te komen? Dit account is opgeheven.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemiddag @hetnetzoeker, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp je vraag nog niet helemaal.. vooral het stukje 'dit account is opgeheven' vind ik lastig te plaatsen. Is het account van hetnet.nl opgeheven? Dan kan je er niet meer op inloggen en heeft het achterhalen van het wachtwoord dus geen zin meer.

Is het mailadres van hetnet.nl nog wél actief, dan zijn er twee opties om het te achterhalen, hieronder uitgelegd. 
Optie 1 is het wijzigen van je wachtwoord door in te loggen met je KPN ID. Je wordt dan door gelinkt naar je e-mailadressen.
Optie 2 is het wijzigen van je wachtwoord door middel van je klantnummer.
Er is nog een optie voor het hoofd e-mailadres dat ik een brief stuur. Hiervoor moet je nog wel een actief internet of e-mail only abonnement bij ons hebben.

Wil je laten weten of je er hiermee uitkomt? Anders hoor ik het graag en help ik je verder. Wil je jouw probleem dan wel iets meer toelichten?


@hetnetzoeker, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Mijn probleem is opgelost. Dank!

Hoe sluit ik de sessie af?

 

 

 


Fijn om te lezen @hetnetzoeker! Met het gemarkeerde antwoord is het topic bij deze opgelost. Het topic blijft bestaan zodat ook andere klanten hier nog gebruik van kunnen maken!


Reageer