Skip to main content
Beantwoord

wachtwoord @hetnet.nl wijzigen

• 18 april 2021
  • 7 reacties
  • 6158 keer bekeken

Ik wil het wachtwoord wijzigen voor mijn e-mail account ***@hetnet.nl. Het account wordt niet zichtbaar als ik inlog bij mijn KPN account met KPN ID of klantnummer. Wat is de te volgen weg ? 

*Admin: gegevens verwijderd in verband met privacy.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @bruin024, het e-mailaccount waarvan jij het wachtwoord wil aanpassen valt onder een gratis e-mail only abonnement. Dat abonnement heeft zijn eigen klantnummer. Je kunt in MijnKPN dat abonnement koppelen door aan te geven dat je niet thuis bent. Daarna kun je het wachtwoord alsnog via email.kpn.com veranderen. Ik stuur het klantnummer via een privébericht. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
  • 64207 reacties
  • 18 april 2021

Wachtwoord van je e-mail boxen kun je wijzigen via email.kpn.com.

Mocht het er niet bij staan dan is het vast en zeker een alias onder 1 van die boxen!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemiddag @bruin024, je ziet het e-mailadres dus niet als je inlogt op email.kpn.com?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 april 2021

Goedemiddag, ik zie na het inloggen op email.kpn.com inderdaad geen email-account van hetnet.nl

PeterG
Superuser
  • 64207 reacties
  • 20 april 2021

Maar….

is het niet een alias onder 1 van de zichtbare e-mailaccounts?

Je kunt daar tot 6 accounts zien. Maar elk van die accounts kan weer tot 10 aliassen bevatten. Welke extra e-mailadressen (aliassen) onder een account zitten zie je als je klikt op een box.

Dus klik eens op de account(s) die je wel ziet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@bruin024 Ik kan wel voor je kijken waar dat e-mailadres onder valt om duidelijkheid te verschaffen, hoe je het wachtwoord kunt aanpassen. Als jij jouw profiel invult en mij een seintje geeft, duik ik er in! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 april 2021

Jeroen_dB, ik heb het profiel ingevuld. Hoor graag weer van je.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11402 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2021

Goedemorgen @bruin024, het e-mailaccount waarvan jij het wachtwoord wil aanpassen valt onder een gratis e-mail only abonnement. Dat abonnement heeft zijn eigen klantnummer. Je kunt in MijnKPN dat abonnement koppelen door aan te geven dat je niet thuis bent. Daarna kun je het wachtwoord alsnog via email.kpn.com veranderen. Ik stuur het klantnummer via een privébericht.