Skip to main content

Ik ben mijn wachtwoord van ***@kickmail.nl kwijt. Wie kan ik benaderen om mijn oude mailadres weer te kunnen benaderen?

 

*Admin: E-mailadres aangepast ivm privacy

Ik had nog nooit van kickmail.nl gehoord maar dat domein is zo te zien bij kpnmail.nl ondergebracht.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren.

Wellicht kan je op https://email.kpn.com dat emailadres als alias van één van jouw KPN emailadressen terugvinden.


Hoi @Maurice te B, welkom bij ons op het forum. Kickmail was voorheen een van de ruim 70 maildomeinen van Telfort, die zijn allemaal meegekomen naar KPN. Als het abonnement waar deze e-mailadressen bij horen gekoppeld is aan MijnKPN kan je het wachtwoord daar wijzigen. Als dit @kickmail.nl adres een alias is, kan je het wachtwoord van de mailbox wijzigen.

Als het daar niet lukt kan ik ook met je meekijken, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.


70? 😳 is er ergens een lijstje van?


Ik heb er helaas geen volledige lijst van, toen ik nog op het Telfort forum actief was had ik er ook al eens naar gezocht. Telfort had in z'n tijd ook andere providers overgenomen, zoals ook Kick. Daarmee kwamen oa Kickmail en Kickxl als maildomeinen mee. Soms kom ik ook nog domeinen tegen die ik niet eerder van gehoord heb :yum:


Ik heb nog een oud email-adres via KPN. Eerst heette het telfort, maar wijzigde in kickmail, na aanleg van glasvezel in Lochem.

Tot vorig jaar kon ik nog in de mail komen, maar ben helaas een juist wachtwoord kwijt geraakt, vergeten.

Graag wil ik deze mailbox nog eens bekijken, of er nog goede mail bij zit. Hoe kan ik contact maken met de juiste helpdesk, om mijn wachtwoord te kunnen herstellen.

Wie heeft voor mij een juist telefoonnummer? Of helpdesk-adres?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


We hebben je reactie even samengevoegd met je eigen topic @Maurice te B, zodat jouw vraag overzichtelijk op een plek te vinden blijft. Je hebt je gegevens nu zo te zien ook ingevuld op je profiel, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Op dat adres is geen KPN abonnement actief, klopt dat? Kan het zijn dat het Telfort abonnement op een ander adres actief is/was en het e-mailadres daar mogelijk ook nog geregistreerd staat? Zou je in dat geval ook het oude adres aan je profiel kunnen toevoegen? 

Wie heeft voor mij een juist telefoonnummer? Of helpdesk-adres?

Dat is ook mogelijk, op 0800-0402 zijn mijn collega's telefonisch bereikbaar. Zij kunnen hetzelfde zien als mij, dus mijn eerdere vraag in dit bericht zal voor hen ook relevant zijn.


Ik ga morgenvroeg even bellen


Dat is goed Maurice, laat je ons weten wat er uit komt en of we hier nog verder met je mee kunnen denken?