Skip to main content

Hoi, ik zit al tijdje met een probleem!!!!

 

Mijn facturen worden automatisch naar een persoon gestuurd waarvan ik geen contact meer mee heb. 
 

ik heb zo vaak gebeld en aangetoond dat hun dat moeten veranderen elke keer werd er gezegd dat het gedaan is. En nu kijk ik mijn factuur en het staat er nog steeds. Ik zelf kan het niet aanpassen laatste collega gaf ook aan dat zij dat niet kon en dat het eenmalig is..

 

Deze persoon kan in mijn gegevens omdat die gene alles weet van mij. Ben hiervoor naar de winkel gegaan begin corona omdat die gene via mijn naam mijn sim heeft geblokkeerd m.b.t diefstal wat helemaal niet zo is. Gevraagd of er een strengere Id check gedaan kan worden of eventueel een woord gezegd kan worden wat ik en de medewerkers kunnen weten en zien zou fijn zijn maar helaas “kon” dat niet wat ik raar vind. Waardoor het probleem erger werd en die gene via mijn factuur mensen benaderde waarmee ik belde. En negatief over mij en hun ging praten heel mijn privacy was en is weg 

 

heeft iemand tips tricks wat wel mogelijk is? Zit hier al een tijdje mee maar geen oplossingen 

 

 

ps ik doe dit voor het eerst via een forum hoop dat het zo goed en duidelijk is😬

Is het dan niet een goed idee om gewoon over te stappen naar een andere provider? En deze dante betalen vanaf aan ander bankrekening nummer?


Dat kan inderdaad, alleen voor dit allemaal gebeurde had ik mijn abonnement verlengt. En kan dus niet overstappen


Wat een vervelende situatie. Dat iemand zo om kan slaan.

Deze persoon kan in mijn gegevens omdat die gene alles weet van mij. 

Ik neem aan dat je het wachtwoord van je MijnKPN, het KPN ID, wel hebt gewijzigd. Naar eentje die deze persoon ook niet kan raden. (bv willekeurige reeks met (hoofd en kleine) letters, cijfers en tekens.)

Er zal hier nog een kpn-moderator langs komen. Deze heeft wel gegevens van je nodig. I.v.m. privacy (...) kun je die invullen in je forumprofiel. Alle velden met (privé) erbij zijn alleen zichtbaar voor de kpn-moderators en jijzelf.


Yes dat heb ik zeker gedaan, alleen kan die gene ook telefonisch gegevens opvragen of eventueel bellen onder mijn naam.


Hi @Meldaxxx, wat een vervelende situatie zo zeg :slight_frown:

Ik kijk heel graag wat ik voor je kan betekenen, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel? Inclusief je geboortedatum en klantnummer en zou je ook jouw mailadres, het mailadres dat nu foutief ingesteld staat en de laatste 3 cijfers van je IBAN willen vermelding in het opmerkingsveldje?

Als je een seintje geeft als je dat hebt gedaan, ga ik gelijk voor je aan de slag!


Ben blij dat je er naar gaat kijken, vanochtend heb ik een collega gesproken die het mail adres verwijderd heeft. Tenminste dat hoop ik wel want paar maanden geleden zou het ook gebeuren.

 

Ps ik heb mijn gegevens verder ingevuld in mijn profiel.

 

 


Ik zie het verkeerde mailadres nergens terug, het lijkt er dus op dat het nu goed staat!

Mocht het tóch weer mis gaan, trek je dan direct weer aan de bel hier?


Mooizo dan is het vanochtend wel gelukt thanks voor het meedenken en kijken er naar!

 

 


Wat een vervelende situatie. Dat iemand zo om kan slaan.

Deze persoon kan in mijn gegevens omdat die gene alles weet van mij. 

Ik neem aan dat je het wachtwoord van je MijnKPN, het KPN ID, wel hebt gewijzigd. Naar eentje die deze persoon ook niet kan raden. (bv willekeurige reeks met (hoofd en kleine) letters, cijfers en tekens.)

Ook het wachtwoord van de mailbox(en) aangepast?


Mooizo dan is het vanochtend wel gelukt thanks voor het meedenken en kijken er naar!

En misschien een andere bankrekening openen, en je KPN facturen daar van af laten betalen. Het gaat erom dat die kwaadwillende persoon de laatste 3 cijfers van je bankrekening nummer niet weet. Want met die laatste 3 cijfers kan die altijd alsnog via de telefonische helpdesk alles weer aan laten passen.


Mooizo dan is het vanochtend wel gelukt thanks voor het meedenken en kijken er naar!

En misschien een andere bankrekening openen, en je KPN facturen daar van af laten betalen. Het gaat erom dat die kwaadwillende persoon de laatste 3 cijfers van je bankrekening nummer niet weet. Want met die laatste 3 cijfers kan die altijd alsnog via de telefonische helpdesk alles weer aan laten passen.

Scherp @Nick83, die laatste 3 cijfers gebruiken wij als verificatie. Als deze persoon geen inzicht meer heeft in je facturen, zal hij/zij ook een gewijzigd rekeningnummer niet kunnen zien en zijn de laatste 3 cijfers niet bekend!