Skip to main content

Ik krijg de melding dat het wachtwoord van @hetnet.nl fout is terwijl deze niet gewijzigd is. Ik heb geen klantnummer en geen kpn-id. Hoe kan ik dan toch weer in mijn e-mail komen? 

Hallo @Ro123 , maak dan een KPN ID aan.

Je klantnummer vind je in de omschrijving van de maandelijkse incasso op je bankrekening. Dan kan je het abonnement koppelen in MijnKPN en je e-mailaccount beheren in KPN e-mail instellingen


@RBxx Ik heb geen klantnummer helaas. Ik neem niks af van kpn, heb alleen een e-mail adres van @hetnet.nl 


hetnet = kpn

Betaal je helemaal niets? Het is waarschijnlijk een e-mail only abonnement, ook dat kost geld.


Of een emailadres wat ermee ophoudt??? 


@RBxx Ik heb geen klantnummer helaas. Ik neem niks af van kpn, heb alleen een e-mail adres van @hetnet.nl 

Als u niets afneemt van KPN, dan heeft u ook geen email adres van KPN. KPN gaat echt geen emailadressen in de lucht houden waar niet voor betaald word. Dus of u betaald aan KPN iedere maand en krijgt dus iedere maand een factuur waarop een klantnummer staat. Of u heeft geen hetnet emailadres. Andere smaakjes zijn er niet.

Heeft u wel een thuis abonnement van KPN gehad? Als u dat opgezegd heeft, dan blijft het emailadres nog 6 maanden in de lucht. Daarna is het echt weg.


@Ro123 

Of betaalt iemand anders de rekening van jouw KPN abonnement ? Je hebt voor dit forum een profiel aangemaakt dus heb je ook een KPN ID en een klantnummer. Of gebruik je de gegevens van iemand anders ?


Nee @Willy22 , voor het aanmaken van een KPN ID heb je geen klantnummer nodig. Het is niets meer dan een e-mailadres en wachtwoord. Pas voor het koppelen van een product in MijnKPN is een klantnummer nodig.


Hoi @Ro123, welkom bij ons op het forum. Het wijzigen van het e-mailwachtwoord gaat inderdaad via MijnKPN. Als een e-mailadres actief is bij ons zal daar een klantnummer aan gekoppeld zijn, het kan zijn dat die niet bij jou bekend is, maar er is een klantnummer. 

Zou je op jouw forumprofiel kunnen aangeven om welk e-mailadres het precies gaat (dit kan je bij "Persoonlijke opmerkingen” plaatsen) en ook de postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Daarmee kan ik met je meekijken.