Ik krijg de melding dat het wachtwoord van @hetnet.nl fout is terwijl deze niet gewijzigd is. Ik heb geen klantnummer en geen kpn-id. Hoe kan ik dan toch weer in mijn e-mail komen?
Hallo
Je klantnummer vind je in de omschrijving van de maandelijkse incasso op je bankrekening. Dan kan je het abonnement koppelen in MijnKPN en je e-mailaccount beheren in KPN e-mail instellingen
hetnet = kpn
Betaal je helemaal niets? Het is waarschijnlijk een e-mail only abonnement, ook dat kost geld.
Of een emailadres wat ermee ophoudt???
Als u niets afneemt van KPN, dan heeft u ook geen email adres van KPN. KPN gaat echt geen emailadressen in de lucht houden waar niet voor betaald word. Dus of u betaald aan KPN iedere maand en krijgt dus iedere maand een factuur waarop een klantnummer staat. Of u heeft geen hetnet emailadres. Andere smaakjes zijn er niet.
Heeft u wel een thuis abonnement van KPN gehad? Als u dat opgezegd heeft, dan blijft het emailadres nog 6 maanden in de lucht. Daarna is het echt weg.
Of betaalt iemand anders de rekening van jouw KPN abonnement ? Je hebt voor dit forum een profiel aangemaakt dus heb je ook een KPN ID en een klantnummer. Of gebruik je de gegevens van iemand anders ?
Nee
Hoi
Zou je op jouw forumprofiel kunnen aangeven om welk e-mailadres het precies gaat (dit kan je bij "Persoonlijke opmerkingen” plaatsen) en ook de postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Daarmee kan ik met je meekijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.