Skip to main content
Goedenmiddag. Sinds enige tijd beheer ik, als zoon, het mailadres van mijn bejaarde moeder. Dat kan ik echter alleen ter plekke doen en ik woon op redelijk grote afstand. Daar er toch wat mails over bv rekeningen binnenkomen via de mail, wil ik ook op afstand de mogelijkheid hebben dit te monitoren en eventueel rekeningen te betalen. Ik heb echter geen wachtwoord. Is het mogelijk dit te sturen naar :

**********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @LouiseKPN Als eerste is het heel mooi dat je je bejaarde moeder helpt. Een wachtwoord van e-mail is uiteraard strikt persoonlijk: dat stel je als klant zelf in. Wij als provider hebben vanzelfsprekend geen inzicht in de wachtwoorden en privégegevens van onze klanten. Als je je moeder wilt helpen, zou je dit met haar kunnen kortsluiten.
Kan weinig met dit antwoord. Ik probeer juist om een WW te krijgen zodat ik niet alleen lokaal in de mail kan
Antwoord lijkt me duidelijk genoeg van Bart.

Je kunt niet zomaar een wachtwoord van je moeder opvragen.

Ook de KPN weet de wachtwoorden niet.

Wat je kunt doen is aan je moeder vragen of ze wil inloggen en dan niet haar wachtwoord in te vullen en aanklikken Wachtwoord vergeten, dan krijgt ze de mogelijkheid om via de e-mail die haar wordt toegestuurd een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Als ze dan dat wachtwoord aan jou geeft dan is het geregeld.

Dat lijkt mij de enige en legale manier om haar e-mail te beheren.
Ok dank

Reageer